כסף וצרכנות

מנכ"ל פקטורי 54: "יש לנו יכולת להציע מוצרים במחירים נגישים"

אתמול השיקה פקטורי 54 את רשת הביוטי החדשה שלה שתתפרס עד סוף שנת 2027 עם 12 סניפים ברחבי הארץ ותביא מותגים ייחודים. לשכך כך, תפסנו את רוני איראני הבעלים של פקטורי 54 לריאיון על התחום החדש, יוקר המחיה ועוד
ענת סימן טוב |  1
רוני אירני מקבוצת אירני (צילום סיימון אלמלם)
פקטורי 54 היא אחת הרשתות המובילות בישראל בתחום האופנה. לאחרונה החליטה  הרשת להרחיב את פעילותה ולהתמקד גם בעולם הביוטי. רוני איראני, בעלים ומנכ"ל הרשת, משתף אותנו בריאיון בתהליך ההתרחבות, על ההתמודדות עם השוק הרווי והמאתגר, והחזון שלו לעתיד.
איפה ייפתחו 12 סניפים?
"אנחנו ממוקמים בכל הערים הגדולות בישראל, וזה תמיד היה חלק מהכיוון שלנו. פקטורי 54 תמיד הובילה בתחום האופנה, ועכשיו אנחנו מרחיבים את הפעילות שלנו גם בתחום הביוטי, שזה תחום שמרגיש לנו טבעי מאוד להיכנס אליו. חנויות פקטורי, ובמיוחד החנויות החדשות בתחום הביוטי, מציעות חווית קנייה שהיא מאוד מדויקת ונכונה עבור התחום הזה. אנחנו בודקים כל הזמן אפשרויות, יושבים עם בעלי נכסים ויש להם עניין רב שנבוא. אנחנו נמצאים בשיחות עם מספר שחקנים בתחום הנדל"ן, וההחלטות על פתיחת חנויות נוספות יתקבלו בחודשים הקרובים."
הביוטי בישראל מלא בשחקנים גדולים איך מתייחדים?
" אם מסתכלים על השוק הבינלאומי, יש הרבה שחקנים שאינם קיימים בארץ, ויש המון מותגים שלא הגיעו אלינו. אנחנו מביאים מוצרים ייחודיים שאין להם תחליף בשוק, וזו אחת הסיבות שאנחנו יכולים להתחרות בשוק רווי. לא כל מותג יכול להיכנס לפה בצורה פיזית, והצורך במוצרים האלו בהחלט קיים."
איך אתם מתמודדים עם הטרנד של המשפיעניות שמקדמות מוצרים כמו אסתי לאודר וג'ון מלון?
"גם בתחום האופנה יש משפיעניות, ואנחנו עובדים בשיטה שלנו. אנחנו יודעים להביא מותגים ומוצרים ייחודיים, וגם להציג אותם בצורה שהיא רק שלנו. ברגע שאנחנו מביאים מותג שלא קיים בארץ, אנחנו מאפשרים למותגים גדולים לייצר מקום חדש בישראל ולהתפתח."
האם יש מקום גם עבור קהל הגברים בתחום הביוטי?
"בהחלט. לפני מספר שנים, כשפתחנו את החנות הראשונה שלנו, שיתפנו פעולה עם אסתי לאודר, והיה זה מהלך מאוד חכם. אני זוכר שהייתה תחושה גברית שלא הרבה גברים בוחרים להתלבש ולרכוש מוצרים אופנתיים. כיום, אנחנו רואים את השינוי הגובר בגברים שפונים לתחום, והם לא נרתעים מלהתעסק עם קוסמטיקה וטיפול בפנים. יש מקום לגברים בשוק הזה, והם בהחלט מחפשים את המוצרים המתאימים להם."
ומה לגבי טיפולי ביוטי לגברים?
"נקים גם טיפולי בנים לגברים. הם כבר חלק בלתי נפרד מהשוק הגברי, ואנחנו בהחלט מתכננים להרחיב את המגוון הזה. גם טיפולים נוספים כמו ציפורניים וקרם לחות הם חלק מהתמונה, והם מאוד רלוונטיים לגברים."
האם ישנן תכניות להרחבת פקטורי 54 לתחומים נוספים מעבר לביוטי ואופנה?
"אנחנו מאוד ממוקדים במה שאנחנו עושים. אנחנו לא נכנסים לעסקים שאין לנו בהם יתרון. אין לנו כוונה להתרחב בתחומים שאין לנו בהם יתרון מובהק. השוק של הביוטי הוא תחום רחב ומרתק, ויש לנו הרבה עבודה לעשות שם."
האם יוקר המחיה משפיע על המחירים של המוצרים בחנויות שלכם?
"המאמץ הוא תמיד להחזיק מחירים הוגנים, אך כמובן שהמחירים משתנים בהתאם לאיכות המוצר. אנחנו מביאים מוצרים איכותיים אך במחירים משתנים, כך שיהיו מוצרים גם במחירים נמוכים וגם במוצרים יוקרתיים. מה שחשוב לנו הוא שהמוצר יהיה ייחודי ויתקשר עם המותג שלנו."
 
איך אתם מתמודדים עם יוקר המחיה בישראל?
"המוצרים שלנו מגוונים, ויש לנו יכולת להציע גם מוצרים במחירים נגישים וגם במוצרי פרימיום. אנחנו לא שוכחים את הצרכים של כל אחד מהלקוחות שלנו. גם בתקופות קשות, אנחנו מאמינים שהשוק המקומי ימשיך לשגשג, וזה הזמן שלנו להציע משהו חדש ומיוחד."
התכניות שלכם לשנת 2025?
"אנחנו מתכננים לפתוח חנויות חדשות ולהביא מותגים נוספים בשוק הביוטי. יש לנו מספר מהלכים שאותם נתחיל בשנה הקרובה, אך אנחנו מעדיפים לשמור על סודיות לגבי התכניות לעתיד הקרוב."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יקר
    שימי 02/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי, אתה יכול לצייר תמונה נחמדה, בשורה התחתונה אתם יקרים מאוד
    סגור