כסף וצרכנות

שילוב פעולה חדש: מה הקשר בין ביונסה, ליוויס ופקטורי 54?

ביונסה יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת הדנים המובילה בעולם בקמפיין חדש
ענת סימן טוב | 
ביונסה (צילום shutterstock, יוטיוב/ Beyonc?)
הזמרת האגדית ביונסה, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הדנים המוביל בעולם, ליוויס, ויחד הם משיקים היום את "Pool Hall" – הפרק השני בקמפיין REIMAGINE. הקמפיין החדש מציין את מורשת המותג ומציג את חזונה האמנותי הטרנספורמטיבי של ביונסה, אשר מציגה את המראה הקלאסי של ג'ינס על ג'ינס ואת הרב-גוניות הנצחית שלו. 
ביונסה לבושה בסטייל קליל ומרשים, כשהיא לובשת את פריטי הדנים האייקוניים של ליוויס. הקמפיין הופק בשיתוף פעולה עם הבמאית זוכת האוסקר מלינה מצוקאס, בשיתוף פעולה יצירתי עם TBWA\Chiat\Day LA, והופק על ידי de la revolución/PRETTYBIRD. 

ביונסה בליוויס.  צילום: יח"צ
בפרק החדש, "Pool Hall", ביונסה שוברת ציפיות כשהיא מתמודדת מול יריב מקומי, בגילומו של טימותי אוליפנט, במשחק סנוקר מותח ומרתק. הקמפיין חוגג את מוצרי ליוויס. כפריטי סטייל מודרניים ומתוחכמים, ומזמין את הצופים לפרשנות אישית ויצירתית של פריטי המותג. 

ואיך כל זה מתקשר לפקטורי 54? את הפריטים שלבשה בינוסה תוכלו למצוא בחנויות הרשת.  בין פריטי הלבוש המובילים שמופיעים בקמפיין, ניתן למצוא את הג'ינס Ribcage Wide Leg, וסט קלוע וטרנץ' Spade – כולם בעיצובים אישיים שמבטאים את רוח האינדיבידואליות וההתחדשות, שמרכיבים את רוח הקמפיין כולו.  טווח מחירים: 399-499 ₪ 

מותג הדנים המצליח. צילום: יח"צ
ביונסה שיתפה: “ליוויס תמיד התבסס על מורשת הדנים העשירה שלו, תוך שהוא מפרש אותה מחדש בהקשרים תרבותיים חדשים ומדגיש כי ההתחדשות היא בלב המותג”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה