כסף וצרכנות
תקלה עולמית בוולט: הישראלים לא יכולים להזמין אוכל
בפעם השנייה תוך חודש תקלה כזאת מתרחשת באפליקציית הזמנות המזון. ב-19 באפריל דיווחה וולט על תקלה גלובלית שגרמה לדחיית חלק מההזמנות

רציתם להזמין ארוחת צהריים מאוחרת היום? צפויה לכם בעיה לא קטנה. אפליקציית המשלוחים וולט דיווחה היום (חמישי) למשתמשים על "תקלה גלובלית", שעצרה את כל ההזמנות עד הודעה חדשה. השירות הושבת לפרק זמן של כשעה וחצי, ובסביבות השעה 16:00 חזר השירות לעבוד בצורה תקינה.
בזמן התקלה, לקוחות שניסו להזמין נתקלו בהודעה באפליקציה בה נכתב: ''לצערנו אנחנו חווים תקלה גלובלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות כרגע. מתנצלים על חוסר הנעימות". הזמנות שכבר נשלחו ואושרו, בוטלו בעקבות התקלה מבלי לחייב את המזמינים.
מדובר בפעם השנייה תוך חודש שתקלה כזאת מתרחשת. ב-19 באפריל דיווחה וולט על תקלה גלובלית שגרמה לדחיית חלק מההזמנות. גם בימים שלאחר מכן, נרשמו שיבושים בהזמנות דרך האפליקציה. גם בשבוע השני של חודש ינואר נרשמה שרשרת "תקלות גלובליות".
וולט רק הצליחה להוריד מסדר היום לאחרונה את הסערה שהתחוללה בעקבות חיוב בדמי תפעול לכל הזמנה והשקת WOLT+. זאת במקביל לבדיקה שעורכת רשות התחרות לגבי הטענות שהחברה מתנהלת כמונופול.
עוד ב-
המסעדנים טוענים כי וולט מחייבת אותם לחתום על הסכם בלעדיות, ובו לפיו עליהם להשתמש רק בשירותיה. המהלך של וולט כולל מתן בלעדיות כתנאי לקידום העסק דרך האפליקציה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.תבדקו באפליקציה של יאנגו דלי.....רונית וינישבלום 05/2025/22הגב לתגובה זו1 0תבדקו באפליקציה של יאנגו דלי יש שם מלא מסעדות וגם בכללי מבחר של מוצרים לביתסגור
-
1.משלוחהמרב 05/2025/22הגב לתגובה זו1 0יש לכם גם את משלוחה ואפשר לצבור קרדיט על הזמנותסגור