כסף וצרכנות

ספוטיפיי צפויה להעלות את מחיר המנוי: זו ההפתעה שמחכה לכם

שרות הזרמת המדיה הפופולארי ממשיך להעלות מחירים לאחר במשך שנים מחירו של השירות לא השתנה. מנכ"ל החברה מבטיח שחוויית המשתמש תשתפר 
דסק צרכנות | 
ספוטיפיי (צילום shutterstock)
פעם נוספת: ספוטיפיי צפויה להודיע על העלאת מחירים למינוי הפרמיום של שירות הסטרימינג למוזיקה. החברה מכוונת להגיע למיליארד מנויים פעילים ומבטיחה שהעלאת מחיר המנוי תבוא עם מגוון פונקציות ושירותים חדשים. 
ספוטיפיי החלה להעלות את מחיריה רק לפני שנתיים. מהלך אשר ריצה את המשקיעים אשר ציפו לעבור למגמת רווחית לאחר שנבנה קהל יעד גדול מספיק ונאמן מספיק של מנויים. קיצוצים בחברה והעלאת מחיר המינוי הביאו לשנה הרווחית הראשונה של ספוטיפיי ב־2024, למעלה מעשור וחצי אחר הקמתה.
ההודעה של החברה על כך שהמחירים צפויים לעלות שוב בספטמבר בשווקים מסוימים בעולם העלו  את מניותיה בקרוב ל־10%. אלכס נורסטרום נשיא שותף ומנכ"ל החברה  אמר: "העלאת מחירם והתאמתם, זה חלק מהמודל הכלכלי שלנו ונעשה זאת כשנכון לעשות זאת".
עוד הוא אמר לפיננשל טיימס, שהשירות ימשיך להעלות את הערך שלו בפני המשתמש. "בסופו של דבר אנחנו רוצים שהלקוח ינצח". באשר לפוטנציאל לקהל חדש אמר נורסטורם: "מעט יותר מ־3% מאוכלוסיית העולם מנויה לשירות שלנו באופן עקבי, יש עוד כל כך הרבה מרחב ריצה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה