כסף וצרכנות

דלק, בורגר קינג וקפה ג'ו בכרטיס אחד: ארנק דיגיטלי חדש בישראל

?קבוצת דלק, בשיתוף עם חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink השיקה גרסה חדשה לאפליקציה, הכוללת ארנק דיגיטלי רב-מותגי שמרכז את כל ההטבות במקום אחד: תחנות דלק, סניפי בורגר קינג ורשת קפה ג'ו
דסק צרכנות | 
יורם אייל מנכ"ל דלק ישראל (צילום קרן ק, unsplash, לנס הפקות)
חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink הובילה את הפיתוח הטכנולוגי והעיצובי של האפליקציה המשודרגת של קבוצת דלק, אשר מאחדת לראשונה תחת פלטפורמה אחת את מותגי הקבוצה: תחנות דלק, סניפי בורגר קינג ורשת קפה ג'ו
הגרסה החדשה של האפליקציה משמשת כארנק דיגיטלי חכם, המאפשר לצבור "מטבעות" והטבות בכל רכישה באחד מהמותגים, ולממשן בכל נקודת מכירה, ללא צורך בכרטיסים פיזיים או אפליקציות נפרדות. לצד מנגנון הנאמנות החדש, נהנים המשתמשים מחוויית שימוש עדכנית, הכוללת עיצוב UX/UI אחיד וחדשני, ביצועים מהירים ונגישות חלקה.

מעבר לנוחות עבור המשתמשים, המהלך מחזק את הקשר של קבוצת דלק עם לקוחותיה, מגדיל את השימוש וההישארות באפליקציה, ומאפשר חשיפה הדדית למותגים נוספים בקבוצה (Cross-Selling) , כך שלקוח שנכנס דרך בורגר קינג, לדוגמה, נחשף גם להטבות בתחנות דלק או בקפה ג'ו.
האפליקציה פותחה בטכנולוגיית React Native בגרסה מתקדמת, המאפשרת חוויית שימוש זהה ב-iOS וב-Android. בנוסף, שולבו אופטימיזציות מתקדמות לטעינה מהירה, תמיכה במצב Offline חלקי ואבטחה מוגברת עם הצפנה דו-כיוונית וToken Authentication-.
בצד ה-UX/UI המיקוד היה באיחוד חוויית המשתמש בין כלל המותגים, תוך התאמה לשפה הוויזואלית ולערכים של כל מותג בנפרד. התהליך כלל מחקר שטח בנקודות המכירה, אפיון מדויק של תהליכי תשלום ועגלות קנייה, וחנות הטבות אחידה המונגשת בכל הערוצים.
התוצאה: פלטפורמה אחודה וחכמה, שמעניקה ערך מוסף אמיתי הן ללקוחות והן לקבוצה, ומייצרת נאמנות גבוהה יותר בזכות חוויית שימוש רציפה, אינטואיטיבית ומותאמת אישית.
רועי דימניק, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink: "החזון שלנו היה לייצר עבור קבוצת דלק חוויית משתמש חכמה שמחברת בין טכנולוגיה מתקדמת לערך עסקי אמיתי. הגרסה החדשה של האפליקציה מראה איך פתרונות דיגיטליים יכולים להפוך אסטרטגיה שיווקית למציאות בשטח - לחזק את נאמנות הלקוחות, לפתוח אפשרויות חדשות לשירות, ולחבר בין המותגים ללקוחותיהם."
קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק, סחר ופיתוח עסקי בדלק ישראל: "ההשקה של מועדון החברים של ג'ו דלק היא הרבה יותר ממועדון לקוחות – מדובר בפלטפורמה חכמה שמרכזת עבור הלקוח חוויה פרסונלית, משתלמת ורב-מותגית. זיהינו צורך אמיתי במועדון שמתגמל את הלקוח על כל פעולה שהוא עושה מולנו – מתדלוק ועד הזמנת ארוחת המבורגר – והפכנו את זה לפשוט, נוח ורווחי. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את כללי המשחק בתחום הנאמנות הצרכנית בישראל."
סלעית גולני, סמנכ"לית טכנולוגיות וחדשנות בדלק ישראל: "פיתחנו את מועדון הנאמנות תוך חיבור בין עולמות השיווק והטכנולוגיה על מנת ליצור ערך מוסף לחברי המועדון. בבניית הפתרון היעדים שהנחו אותנו היו - מתן מענה עסקי רחב,  שימוש בטכנולוגיה עדכנית, חיבור למערכות ליבה מורכבות וממשקים דיגיטליים מהמתקדמים ביותר. ביססנו תשתית טכנולוגית דינמית המאפשרת צמיחה בקנה מידה רחב תוך יצירת ערך עסקי מדיד ומובהק, התאמות מהירות לצרכים, חווית משתמש אינטואיטיבית וחיבור למותג דלק."
 
קבוצת SQLink מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה וביניהם דיגיטל ופיתוח תוכנה, AI, Data Analytics, BI, Big Data אבטחת מידע וסייבר, QA ואוטומציה, תשתיות, ועוד. הקבוצה מונה כ-2,800 מומחים ויועצים ועם לקוחותיה נמנים ארגונים וחברות מהגדולים במשק, מכלל המגזרים והתעשיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה