כסף וצרכנות

ויקטורי ואושר עד מאחור: זו רשת המזון שתתחיל למכור אייפון 17

רשת מזון נוספת נכנסת לתחרות האייפונים ותתחיל למכור גם היא ברשת שלה מחירים מוזלים של המכשיר הנחשק. כל הפרטים
ענת סימן טוב |  4
אייפון 17 Pro Max (צילום shutterstock)
בעוד חנויות הסלולר מתרוקנות לילה אחרי לילה ממלאי האייפון 17 החדש, דווקא רשתות המזון הן אלו שמייצרות את הטירוף האמיתי. אחרי שהלקוחות הסתערו על מבצעי האייפונים של ויקטורי ואושר עד, נראה כי התחרות זולגת הרבה מעבר למצרכי הסופר – והופכת את מכונות העיר לערוצי שיווק מפתיעים של מוצרי פרימיום. הצרכן הישראלי, שבעבר היה רודף אחרי השקות בחנויות ייעודיות או בדיוטי פרי, מגלה מחדש שהדילים הגדולים נמצאים דווקא במקומות הכי פחות צפויים.
אל המגמה מצטרפת כעת גם רשת מחסני השוק, שבבעלות משפחות נעמן וכהן, ומשיקה מבצע חריג בהיקפו על דגמי אייפון 17,  צעד נוסף שמחדד את השינוי המהיר שמתחולל בענף הקמעונאות.
לראשונה, תציע הרשת החל מהיום (שלישי) מחירים משמעותיים על דגמי iPhone 17, 17 Pro ו-17 Pro Max ביבוא מקביל, בסניף "הספן" אילת בלבד. בין הדגמים שיוצעו:
• iPhone 17 (256GB) במחיר 2,540 שקלים
• iPhone 17 Pro (256GB) במחיר 3,815 שקלים
• iPhone 17 Pro Max (256GB) במחיר 4,236 שקלים
כל הדגמים תומכים ב-eSim בלבד וכוללים אחריות לשנה במעבדות DCS. ברשת מציינים כי המלאי מוגבל ומותרת רכישה של מכשיר אחד בלבד ללקוח.

אייפון 17 מחסני השוק. קרדיט: יח"צ
לדברי הנהלת מחסני השוק, מדובר במהלך המגלם חיסכון של מאות שקלים לצרכן הסופי, לעיתים אף עשרות אחוזים מתחת למחירי השוק הנהוגים. ברשת מדגישים כי ההחלטה להשיק את המבצע דווקא באילת לא מקרית: "הבחירה באילת מאפשרת לייצר פערי מחיר אמיתיים לצרכן. תגברנו כוח אדם והרחבנו עמדות שירות,  כדי לתת מענה לביקוש הגבוה".
המהלך משתלב באסטרטגיה רחבה שמקדמת הרשת בשנים האחרונות: הרחבת סל המוצרים מעבר למזון, תוך יצירת חוויית קנייה שמציעה הפתעות צרכניות בקנה מידה שאינו מאפיין רשתות מזון מסורתיות. ואכן, זה לא המבצע הראשון מסוגו: במהלך השנה שיווקה מחסני השוק מוצרים כמו טלוויזיה 32 אינץ' ב-199 שקל, תנור בילד-אין ב-399 שקל ושולחן מתקפל ב-49.90 שקל  מבצעים שעוררו עניין רב ורמזו על שינוי מהותי בגישה.

מכירת האייפונים תימשך בסניף "הספן" אילת החל מהיום ועד גמר המלאי, ובשוק מעריכים כי צפוי ביקוש גבוה במיוחד לאור המחירים החריגים. הטירוף סביב האייפון, כך נראה, כבר מזמן לא מתנהל רק בחנויות הטכנולוגי, והוא משנה את כללי המשחק בענף המזון, הסלולר והקמעונאות בישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה כולם קופצים גם שם זה יקר עם כל ההנחה (ל"ת)
    חי 12/2025/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המחירים הכתובים בכתבה כוללים מע״מ? (ל"ת)
    רן 11/2025/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה מע"מ באילת יא גנוב (ל"ת)
    חחח 11/2025/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק בסניף אילת, ללא מע״מ מן הסתם (ל"ת)
    פלוני אלמוני 11/2025/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור