כסף וצרכנות
בהשקעה של 1 מיליון שקל: רשת פקטורי 54 מתרחבת
רשת פקטורי 54 פתחה הבוקר את הסניף ה-4 שלה בתחום החנויות המשלימות של הרשת. איזו חנות ואיפה? כל הפרטים
רשת פקטורי 54, היא רשת ישראלית עם נוכחות של חו"ל בישראל. הרשת ממשיכה להביא ולמכור את המותגים היוקרתיים, בישראל ולצד זה, את הטרנדים החדשים שקורים בבתי עסקים מפורסמים בחו"ל גם בארץ.
הבוקר השיקה הרשת בהשקעה של 1 מיליון שקל, את בית הקפה הרביעי שלה, והפעם בביג פאשן גלילות בסמוך לחנות FACTORY 54 BEAUTY . החנות משתרעת על פני שטח של 60 מ"ר.
במקביל, במהלך חודש דצמבר ייפתח סניף נוסף בקניון TLV ועד סוף 2026 צפויה הרשת לפתוח שלושה סניפים חדשים נוספים, מהלך המבטא את האסטרטגיה של FACTORY 54 להעמיק את חוויית המותג לקהל הרחב.
יפעת אירני מבעלי פקטורי 54 אמרה עם פתיחת הסניף: "FACTORY 54 CAFE נולד מתוך אהבה גדולה לתרבות הקפה, והרצון להעניק ללקוחות חוויה הוליסטית הכוללת לא רק אופנה, אלא גם תרבות קפה ברמה הגבוהה ביותר. תרבות הקפה הפכה לחלק בלתי נפרד מאורח החיים העכשווי, והיא משלימה באופן טבעי את המרחב שאנו יוצרים, מקום שמציע השראה, איכות ואסתטיקה שנעים להיות בתוכה.
זהו מהלך אסטרטגי שמרחיב את גבולות הריטייל המסורתי ומייצר חיבור טבעי בין אופנה, קהילה ותרבות, תוך העמקת החיבור עם הלקוח והרחבת הקשר שלנו עם הלקוחות. חיבור שהופך את חוויית המותג למלאה ושלמה."
“כל סניף של FACTORY 54 CAFE מעוצב בקונספט ייחודי שמתכתב עם הסביבה והאווירה המקומית. הסניף בביג פאשן גלילות שואב השראה מבתי הקפה האייקונים במילאנו ופריז, בעוד שהסניף בקניון עופר רמת אביב משלב אסתטיקה יפנית ונקייה.
כל בית קפה מעוצב עם מעצבים בינלאומיים, מתוך שאיפה לתת במה לקפה לאפשר מפגש חברתי, ליצור חוויה מרגשת והרמונית עם הקהילה המקומית ועם האורחים שלנו, ובכולם שומרים על אותה רמת דיוק, איכות וחוויית שירות שמגדירה את FACTORY 54
כל בית קפה מעוצב עם מעצבים בינלאומיים, מתוך שאיפה לתת במה לקפה לאפשר מפגש חברתי, ליצור חוויה מרגשת והרמונית עם הקהילה המקומית ועם האורחים שלנו, ובכולם שומרים על אותה רמת דיוק, איכות וחוויית שירות שמגדירה את FACTORY 54
.jpeg)
הבית קפה החדש. קרדיט: יח"צ
עוד ב-
יפעת אירני הוסיפה ואמרה: "כשהקמנו את הקפה של פקטורי 54 יצאנו למחקר בעולם במטרה להבין איך יוצרים חווית קפה יוצאת דופן, ואיזה סיפור אנחנו רוצים שהקפה שלנו יספר. המוצרים שמוצעים בקפה נאצרו בדומה לדרך שבה אנחנו עורכים קניינות אופנה. היה חשוב לנו למצוא קפה שיהיה מוביל גם בטעמים וגם יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וסחר הוגן. הקפה של mae בלט באיכות הבלתי מתפשרת ובחיבור הישיר למקורות הקפה ולחקלאים עצמם ואנחנו גאים להגיש ללקוחות שלנו קפה שעומד בשורה הראשונה של Specialty Coffee בעולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



