כסף וצרכנות
בהשקעה של כ-2 למיליון שקל: רשת הענק האהובה מתרחבת בישראל
ורדינון ונעמן השיקו חנות קונספט חדשה בקניון G כפר סבא: קבוצת אקסטרה ריטייל השקיעה כ-2 למיליון שקלים בהקמת החנות, המתפרסת על שטח של כ־120 מ"ר ומציעה חוויית קנייה עדכנית של שני מותגי הלייף סטייל המובילים
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה לחזק את פעילותה ולהרחיב את פריסת החנויות ברחבי הארץ, לצד העמקת פעילות האון ליין. היום (רביעי) הושקה בקניון G שבכפר סבא חנות קונספט חדשה, המאחדת תחת קורת גג אחת את מותגי הלייף סטייל האהובים ורדינון ונעמן, ומנגישה ללקוחות חוויית קנייה שלמה ומוקפדת.
החנות החדשה, שהוקמה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, משתרעת על פני שטח של כ-120 מ"ר ומאופיינת בעיצוב טרנדי ועכשווי. הקונספט החדש נבנה במטרה לייצר חוויית קנייה פרימיום, המשלבת בין אסתטיקה גבוהה לפונקציונליות, תוך שימת דגש על תצוגה בהירה, נוחות מקסימלית וזרימת תנועה מיטבית. תכנון החלל מעניק ללקוחות ערך מוסף באמצעות מרחב מעורר השראה המשקף את שפת שני המותגים. לרגל הפתיחה, נהנים חברי מועדון NV CLUB ומצטרפים חדשים ממבצע אטרקטיבי במיוחד: 50% הנחה על מאות הפריטים שבחנות, בקניית 2 מוצרים ומעלה.
באירוע הפתיחה ציינה סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת ורדינון נעמן: "פתיחת חנות הקונספט בקניון G כפר סבא, אחד הקניונים המובילים באזור השרון והמרכז, היא חלק ממהלך רחב שאנו מקדמים לחיזוק נעמן וורדינון כמותגי לייף סטייל מובילים בישראל. אקסטרה ריטייל ממשיכה להתרחב בקצב מרשים, ולהשקיע ביצירת חוויית קנייה מתקדמת, איכותית ומרגשת. העיצוב החדשני של החנות, שפיתחנו בקפידה והבאנו לידי מימוש יחד עם מקצועני קליין סטודיו, מבטא את המחויבות שלנו להקשיב ללקוחות, לרענן, לדייק ולשפר כל הזמן את הדרך שבה הם חווים את המותגים שלנו".
עוד ב-
גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, הוסיף: "אנו שמחים לבסס ולחזק את נוכחותנו בקניונים ובמרכזי הקניות המובילים בישראל, ולהמשיך להנגיש ללקוחותינו מוצרים איכותיים וחדשניים. אקסטרה ריטייל מסכמת את השנה החולפת עם פתיחתן של 7 חנויות חדשות ברחבי הארץ, וגם בשנת 2026 תמשיך ליישם בנחישות את אסטרטגיית הצמיחה, הגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית. הקבוצה תמשיך להשקיע בפיתוח ערוצי ה- E-commerce, לצד טיפוח מועדון הלקוחותNV CLUB , שכבר מונה כ-800 אלף חברים. כל אלה מהווים נדבך מרכזי במחויבותנו ליצירת חוויית לקוח הוליסטית, מתקדמת ומעניקה ערך בכל נקודות המפגש עם המותגים שלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpg)


