כסף וצרכנות
1.3 מיליון קונים פוטנציאליים: אתר צרכנות חדש למגזר החרדי
אתר בשם דוסי'ז צרכנות הוקם בימים אלו על ידי איש התקשורת חיים קליגר: "הצרכן החרדי כבר הבין את כוחה של הרשת ורוצה ליהנות ממה שיש לה להציע"
המגזר החרדי מונה למעלה ממיליון איש בעל כוח קנייה משמעותי. בעידן הקורונה, יותר ויותר חרדים מתחברים אונליין ומבינים כי למרחב האינטרנטי יש המון מה להציע.
כך לדוגמה, אם באתרים מובילים ייתקלו בפרסומות שלעתים אינן מתיישבות בקנה אחד עם ערכי הקהילה החרדית, איש התקשורת חיים קליגר מצא פתרון, והחליט להקים אתר צרכנות מותאם למגזר החרדי בשם 'דוסי'ז צרכנות'.
מטרת האתר היא לכוון לסל הצריכה של המגזר החרדי ולהתאים להם מוצרים הקשורים לאורח חייהם. כך, מצד אחד לאפשר לקהילה החרדית והדתית להתחבר ולצרוך אונליין בתקופה בה משבר הקורונה מאלץ לא פעם הימנעות מהתקהלות, תוך שמירה על הגבולות המקובלים.
"אין לי ספק כי הצרכן החרדי כבר הבין את כוחה של הרשת", אומר ל-ice, מקים האתר חיים קליגר. "נכון שעדיין ישנם סינונים שהגולש החרדי שם לעצמו על האינטרנט, הוא עושה זאת מבחירה ומתוך אחריות לו ולבני משפחתו, אף לצד זה הצרכן החרדי רוצה להנות ממה שיש למרחב להציע לו. כמי שבא מתוך המגזר וגם לנו בבית יש סינון על האינטרנט שלנו, אני מנסה להמשיך ולמצוא איך ומה ניתן לקדם בתחומי הפרסום והצרכנות גם לטובת הצרכן וגם לטובת העסקים בישראל הרואים בצרכן החרדי צרכן חשוב עבורם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


