כסף וצרכנות

מי רוצה מזכרת מהמלך? טבעת זהב עם יהלום של אלביס פרסלי עומדת למכירה פומבית

תכשיט יקר ערך של 'מלך הרוקנרול', אופנוע מקורי של הארלי דווידסון ששימש את הזמר המנוח וגם: קלטות נדירות מפסטיבל וודסטוק האייקוני שצפויות להמכר בסכום שיא, יעמדו לרכישה בבית המכירות הפומביות בלוס אנג'לס ב-28 בנובמבר
כפיר אדר | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
טבעת "TCB" מזהב ומצופה יהלומים שענד אלביס פרסלי, צפויה להשיג יותר מ-500,000 דולר במכירה פומבית של מזכרות בלוס אנג'לס, שתכלול בין היתר גם גיטרות רוק וסט קלטות נדירות מפסטיבל וודסטוק.
הטבעת של 'מלך הרוקנרול' מתוארת כראשונה בסדרת טבעות עם אותיות TCB (טיפול בעסקים) ומוטיב של ברק שהזמר אימץ כמנטרה שלו בשנת 1969 כשחזר להופיע במופעים חיים לאחר שהתמקד בסרטים.
"זה התכשיט הכי מובהק של אלביס", אמרה בריג'יט קרוזה, מייסדת GWS Auctions. קרוז אמרה כי היא חושבת שהטבעת תוכל להשיג כל סכום שנע בין 500 אלף למיליון דולר במכירה הפומבית שתכלול 300 פריטים ב-28 בנובמבר.
פרסלי העניק את הטבעת, המורכבת מיהלומים שמשקלם כולל של 9.81 קראט ואותם הוא עיצב בעצמו, לעמיתו ג'יי די סאמר בשנת 1975. פרסלי, שמת בשנת 1977 בגיל 42 בלבד, היה גם חובב אופנועים מושבע. על פי ההערכות, אופנוע מדגם FLH 1200, הארלי דוידסון משנת 1975, שבו אהב פרסלי לנסוע באחוזת גרייסלנד שלו בממפיס יניב בין 300,000 דולר ל-350,000 דולר.
 
אגב, המכירה שצפויה להיות היקרה ביותר יכולה להיות אוסף קלטות מקורי מפסטיבל וודסטוק ב-1969 שישב בארון האחסון של המפיק יותר מ-10 שנים ומעולם לא היה זמין למכירה בעבר ומעולם לא ראה אור. בסך הכל מדובר ב-700 שעות של תיעוד, ששווין עומד באופן עצמאי על 1.6 מיליון דולר, כולל הופעות של ג'ימי הנדריקס, ג'ניס ג'ופלין ועשרות אמנים נוספים שלקחו חלק במה שנראה כאבן פינה בתרבות ההיפית.
קרוז אמרה כי קשה להעריך בכמה קלטות וודסטוק עשויות למכור. "אין פשוט עם מה להשוות את זה," אמרה. "מדי פעם אנו נתקלים בחתיכות שהן יוצאות דופן באמת ודברים שלא הייתם חושבים שעדיין קיימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה