כסף וצרכנות
המתחרה של נטפליקס ששברה את השוק תוך 16 חודשים
וולט דיסני דיווחה השנה על תוצאות כספיות קשות לרבעון שהסתיים ביוני 2021 עם הפסד נקי של 4.72 מיליארד דולר. עם זאת, החברה מצליחה להתרומם מהמשבר בעזרת הסטרימינג שלהם שלא מפסיק לצבור מנויים חדשים ופתחה פער על נטפליקס
בחסות מגפת הקורונה העולמית, מספר המנויים לשירותי הסטרימינג בעולם ממשיך לטפס, לפי כלי תקשורת בעולם מבחינים כי חלה עלייה חדה במנויים לשירותי הסטרימינג של החברות השונות. החברה המובילה שהצליחה לעשות את זה נכון וצברה מעל 100 מיליון מנויים וכל זה תוך 16 חודשים בלבד היא דיסני עם מוצר הסטרימינג שלהם דיסני פלוס. כמה זמן זה לקח לנטפליקס? קצת יותר מ-10 שנים.
לשם השוואה: מספר המנויים של נטפליקס, שהיא המתחרה העיקרית והגדולה ביותר בסטרימינג נכון לסוף 2020 עמד על 204 מיליון לאחר שאת שנת 2019 סיימו עם 167 מיליון מנויים, 37 מיליון מנויים בשנה האחרונה(צמיחה של 31%) לעומת דיסני + שהגיעו ל100 מיליון מנויים תוך 16 חודשים בלבד. "ההצלחה האדירה של דיסני פלוס דוחפת את השאיפות שלנו להרחיב משמעותית את ההשקעה בפיתוח תכנים" כך אמר המנכ"ל בוב צ'אפק.
דיסני הסתמכה על הסטרימינג שלהם עקב השלכות מגיפת הקורונה שגרמה לבתי הקולנוע להישאר סגורים ברחבי העולם ובין היתר החברה דחתה את השקתם של מספר סרטים מצופים. דיסני פלוס הוא אינו שירות המנויים היחיד של החברה, לצידו של דיסני+ שירות נוסף של תכנים עשירים בארצות הברית בשם "הולו", המוצר תחת דיסני ובקרוב החברה מתכננת להשיק אותו מחדש בשם "סטאר".
בחברה מעריכים כי השירות ימשיך לצמוח במהירות, כשהתחזית הנוכחית עומדת על עד 260 מיליון מנויים עד סוף שנת 2024. בעקבות ההצלחה הרבה דיסני החלה שינויים ארגוניים והודיעה כי עובדת על סדרות וסרטים חדשים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.האח הגדול רייטניגזואי 03/2021/12הגב לתגובה זו0 0האח הגדול (הפח הגדול) תוכנית הכי דוחה שיש . כשהיה האח הגדול הקודם. עוד ראיתי לפעמים. מאז האח הגדול הזה. רועי ה- 0 לא אראה יותר ...גם חברי הטבים והם רבים. האח הגדול של המחזור הנוכחי. לכלך בגדול. לא אינטלגנט. בכלל. מקווה שיהודה ידע מה לעשות.סגור


