כסף וצרכנות

זה הסכום הראשוני שכל תושב אל סלבדור יקבל בביטקוין

עם כניסת הקריפטו כאחד המטבעות הרשמיים של המדינה מאמריקה התיכונה, כל אחד מהתושבים מעל גיל 18 יקבל נתח בשווי 30 דולר מהמטבע כבונוס, כאשר התקווה תהיה שערכו ימשיך לעלות. מה הם יצטרכו לעשות כדי לקבל את הסכום?
כפיר אדר |  4
נאיב בוקלה נשיא אל סלבדור (צילום By AndreX - Own work)
אחרי ההכרזה המפתיעה שהביטקוין יהפוך למטבע הרשמי השני שלה, אל סלבדור ממשיכה אל השלב הבא. הנשיא, נייב בוקלה, התייחס לנושאים רבים הנוגעים לחוק הביטקוין החדש של ארצו ובמהלך נאומו הוא חשף את אפליקציית הארנק של ממשלת סלבדור ובונוס הרשמה בגובה של 30 דולר.
הזכאים יוכלו לקבל את הסכום, שהוא לא מבוטל במדינה מאמריקה התיכונה ובה המצב הסוציואקונומי הוא מהנמוכים ביבשת, כאשר יורידו את האפליקציה הרשמית של הארנק הווירטואלי של הממשלה. הסכום ייכנס להם מיידית והם יוכלו להתחיל לעקוב אחרי התנודות בשוק ולקוות שיתחיל בעלייה שתגדיל את הונם האישי.
 
נשיא אל סלבדור, נייב בוקלה, הודיע ​​על מסירת ביטקוין לקידום השימוש בקריפטוגרפיה כמטבע חוקי במשק ולתת לאנשים תמריץ להשתמש ביישום הארנק הרשמי של הממשלה. "הארנק של ממשלת אל סלבדור נקרא צ'יבו", הסביר בוקלה והוסיף כי המשתמשים חייבים להירשם עם מספר הטלפון והתעודה הלאומית שלהם המכונים DUI.
חשבונות מאומתים לאחר מכן באמצעות זיהוי פנים או באמצעות המוקד הטלפוני. "זיהוי פנים או אימות באמצעות מוקד טלפוני ייעשה רק בעת יצירת החשבון. אנחנו עושים את זה בדרך לתת ביטחון לאוכלוסייה ", הסביר הנשיא. לגבי התמריץ של 30 דולר בביטקוין, הוא אמר, "אנו רוצים שהאוכלוסייה תשתמש במערכת זו ובביטקוין כמטבע חוקי "כדי להעצים את הכלכלה  ולסייע לצמיחה הכלכלית של המדינה".
כדי להשיג DUI (Documento Único de Identidad), הדרוש לאימות חשבון, צריך להיות בן 18 לפחות. משמעות הדבר היא כי מתוך אוכלוסיית אל סלבדור הכוללת 6.5 מיליון בהתבסס על נתוני וולדומטר, רק מבוגרים מגיל 18 ומעלה זכאים לקבל את המענק בסך 30 דולר כביטקוין. האפליקציה גם תאפשר למשתמשים להמיר כספים בין דולר לביטקוין, לבצע תשלומים ולשלוח כסף באמצעות קוד "QR.
הוא הדגיש כי שימוש, קבלה והשקעה בביטקוין באל סלבדור הוא אופציונלי, וציין כי בונוס בסך 30 דולר יהיה הפעם היחידה שמקבליהם חייבים לקבל את המטבע הקריפטוגרפי. להוצאות, משתמשים יכולים לבחור להשתמש בביטקוין או בדולרים אם יש להם שני המטבעות בארנק. חוק הביטקוין של אל סלבדור ייכנס לתוקף ב -7 בספטמבר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדינה מוכת עוני ואלימות ותראו במה ראשיה מתעסקים
    המבקר 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום למגר את העוני, הבורות והפשע העולם חייב מלחמת עולם שלישית אטומית והשמד לעשות ריסטרט
    סגור
  • 3.
    עובד על תושביו בעיניים (ל"ת)
    על מי הוא עובד 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מרחם עליהם . תכלס יקבלו בעצם כלום - אפס !
    תיכף יתפכחו ויבינו 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רבותי , לא להתבלבל ! ערכו האמיתי של הביטקויין היה והינו כל הזמן (כל הזמן) אפס ! וזה שוויו האמיתי גם ברגע זה ! אין שום בסיס כלכלי לביטקויין מעבר לזה שמתאבדים , ספקולנטים , אינפנטילים וגם נוכלים ממולחים מריצים אותו ביחד ! זיכרו כי תמיד מאחורי כל מטבע או מניה או איגרת חוב יש בסיס כלכלי ! מטבעות וירטואלים מורצים עי בעלי אינטרסים וכמובן גם תמימים פריירים שנכנסו למוד של שיכרון אינפנטילי שיבכו כשיבינו ששלמו עבור כלום מוחלט
    סגור
  • 1.
    הזוי.. מנסה להקפיץ את המטבע הדמיוני שמזמן היה צריך לקרו (ל"ת)
    מדעי הבלוף והחארטה 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור