כסף וצרכנות

זו ספינת הקרוז המפוארת שתתחיל לעגון בחיפה

אחרי משבר הקורונה והשנתיים הקשות של ענף התיירות, התחום מתאושש וחברת הקרוז הגדולה מודיעה על נקודת עגינה חדשה כאן בישראל
מערכת ice |  6
קרוז NCL (צילום נורוויג'ן קרוז ליין)
חברת NCL, חושפת הבוקר כי תתחיל לעגון את הספינה הגדולה והמפוארת ביותר שלה בנמל חיפה. החברה פרסמה מסלולי שיט עד קיץ 2024, מספר המסלולים הרב ביותר שהציעה החברה בתולדותיה, הכוללים נמלי עגינה חדשים וביניהם נמל לה רומנה, הרפובליקה הדומיניקנית; סנדאי (אישינומאקי), יפן; והנמל ההולנדי, אלסקה.
הספינה החדשה ביותר של החברה, נורוויג'ן פרימה (Norwegian Prima), אשר תפליג לראשונה ביולי 2022, "אנו גאים לספק לאורחינו מבחר גדול עוד יותר של הפלגות ואת התמורה הטובה ביותר בים ולעזור להם לתכנן חופשת שייט בלתי נשכחת", אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל חברת נורוויג'ן קרוז ליין, "כל כך הרבה מטיילים חיפשו לפצות על הזמן האבוד ועכשיו אנו מספקים להם מסלולי טיול ייחודיים כדי שיוכלו למחוק מהרשימה את אותם יעדים חלומיים שאולי ייחלו להם במהלך השנה וחצי האחרונות. המסלולים רבי הנמלים שלנו מאפשרים לאורחינו יותר זמן לחקור יעדים ייחודיים, ממש כמו המקומיים, ולהתמכר לחוויות התרבותיות שסביבם".
"אנו נרגשים להפליג לראשונה מישראל ולהפוך את נמל חיפה לאחד מנמלי הבית של ספינת נורוויג'ן אפיק האהובה בהפלגותיה בים התיכון. השוק הישראלי הינו שוק חשוב במיוחד עבורנו, ואנו שמחים להעניק לאורחינו את האופציה להפליג ולבקר בנופיה היפים של ישראל במסגרת המסלולים החדשים. נורוויג'ן קרוז ליין מעמידה תמיד את האורח במקום הראשון ומתחייבת להעניק את החופשה הטובה ביותר בים, צעד זה הוא אבן דרך נוספת שמאפשרת לנו לממש התחייבות זו" אמר ניק ווילקנסון, סגן נשיא אזורי של חברת נורוויג׳ין קרוז ליין, ישראל, בריטניה, אפריקה והמזרח התיכון.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רואייל לא עונים בטלפונים
    אריה ש. 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשרתי עשרות פעמים לא עונים ואי אפשר לקבל פרטים ... בינתיים הקפיצו את המחירים .. חברה שלא עונה / לא חוזרת להודעות הלקוח ... זה בעייתי .
    סגור
  • 5.
    קרוז
    בוטנרו שושנה. 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעוינת לשרין 4 מקומות עםיציאה מחיפה ופרטים נוספעם כמו עלות יעד אורך קרוז ץודה
    סגור
  • 4.
    נוכל אודי שנבל מהכרמל
    אורי 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוכנות הנסיעות קורזיט בע"מ או טרול בוטיק עקץ עשרות לקוחות ולא החזיר את הכסף ללקוחות.גם לאחר שקיבל את הכסף מחברות הטיסה הכריז על חיסול מרצון.נוכל בחסות בית המשפט.
    סגור
  • 3.
    תמתינו לדבר האמיתי, לאוניה של רויאל קריביאן שתעגון בחיפ (ל"ת)
    דני 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חוויה
    אחד שביקר 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מעולה עם מודעות שרות והיגיינה גבוהה שטנו לפני 6 שנים בקרוז של שבוע שיצא מברצלונה חוויה ועונג צרוף !! קולינריה מכל המטבחים, תרבות , מופעים מגוונים, תיאטרון ,סיורי שטח מאורגנים. ועוד…… מומלץ
    סגור
  • 1.
    קרוז
    מאיר 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שלא תתחיל באפריל או במאי 2022
    סגור