כסף וצרכנות

דואר ישראל במהלך דרמטי: כך יקוצצו התורים משמעותית

בקרוב זמני ההמתנה בדואר יצטמצמו עוד יותר: הושק שירות זימון "תור בקליק" במוקד שירות הלקוחות (171) לסניפי הדואר באמצעות זיהוי קולי (IVR), מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין הסביר: "עוד צעד חשוב לבניית בסיס שירותי טוב, נגיש ונוח לכלל הצרכנים"
מערכת ice |  102
דואר ישראל (צילום Magma Images, דוברות דואר ישראל)
בשורה לצרכני דואר ישראל: החברה השיקה מערכת זימון תורים לסניפיה באמצעות זיהוי קולי (IVR). השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע,  כאשר כיום מעל 80% מזמינים תור מראש לפני הגעה לסניף, אל מול פחות מ-10% שעשו זאת בתקופה המקבילה אשתקד.
מערכת הזיהוי הקולי מתווספת לפיתוחים דיגיטליים שהצטרפו למערך השירות של החברה, ושירותים טכנולוגיים נוספים בחטיבות הדואר השונות עליהם החברה שוקדת בימים אלו, והשקתם עתידה להיערך במהלך השנה 2022. השירות החדש ינגיש ביתר קלות את שירות "תור בקליק" במוקד 171 לטובת אוכלוסיות שאינן טכנולוגיות ומתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי, קרי באתר דואר ישראל ובאפליקציה הייעודית של החברה. בחירה של לקוח בלחיצת כפתור לקביעת תור דרך זיהוי קולי, תשפר את יכולות מענה המוקד הטלפוני ואת שירות הלקוחות, כאשר זמן התגובה יהיה מהיר ויקצר את זמני ההמתנה.
 
כיצד ניתן להשתמש בשירות? בשיחה למוקד 171 בוחרים בשלוחת "זימון תור" - במידה וללקוח יש תור קיים, יבחר הלקוח בשלוחה המתאימה בהתאם להנחיות ויועבר לנציג. אחרת, יועבר למערכת זיהוי קולי, שם יידרש לומר את העיר בה הוא מעוניין לקבוע תור. בשלב זה, יוקראו ללקוח הסניפים בעיר ואף תינתן אפשרות למעבר לנציג שירות. עבור ערים גדולות עם יותר משישה סניפים, יוקראו ששת הסניפים עם מספר הפניות הרב ביותר. אם הסניף הרצוי אינו ברשימה, הלקוח יועבר לנציג להמשך טיפול. כאשר הלקוח יבחר את הסניף הרצוי, הוא יועבר לבחירת שירות, תאריך ושעת הגעה רצויה לסניף. לאחר הקלדת השעה המבוקשת על ידי הלקוח, יוקראו תורים פנויים וסמוכים לשעה שהקליד. לאחר בחירת שעת הגעה, יוקראו ללקוח פרטי התור שנקבע וישלח מסרון תזכורת.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, התייחס לשירות החדש: "הזמנת תור דרך זיהוי קולי משלים את המעטפת הנכונה לשירות 'תור בקליק', ויסייע בצמצום זמני ההמתנה ו-ויסות הלקוחות לסניפים וזמנים נוחים יותר עבורם. אנו רואים בכך עוד צעד חשוב לבניית בסיס שירותי טוב, נגיש ונוח לכלל הצרכנים, בעיקר ממגזרים בהם הנגישות לאתר החברה, לאפליקציה ומימוש השירותים הניתנים בהם אינה טריוויאלית עבורם. נמשיך להרחיב ולשפר את השירות לשביעות רצון הלקוחות, להגיע ולגעת בכלל החברה הישראלית".
 
מנהלת מערך שירות הלקוחות בדואר ישראל, לימור גבאי, הוסיפה: "השירות החדש יקל גם על הצרכנים ובמקביל גם על נותני השירות הטלפוני. כיום ישנם קרוב ל-200 נציגים במוקדי השירות שמקבלים אלפי שיחות מדי יום במגוון נושאים הדורשים תשומת לב ואחריות רבה. מערכת הזיהוי הקולי תפחית באופן משמעותי את קבלת השיחות הנכנסות בנושא זימון תור, דבר שיקדם באופן ישיר טיפול בנושאים אחרים, ויצמצם זמני המתנה של הצרכנים לקבלת שירות טלפוני בדרך מהירה ונוחה".
תגובות לכתבה(102):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 84.
    דואר ישראל
    בוס 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שלא יפתחו עוד סניפים תמיד יהיה פקוק שירות על הפנים
    סגור
  • 83.
    אכילת בצל מגדילה את הסיכוי לזכות בלוטו
    דעה 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קשור בן מחט לתחת, איך הזמנת תור בקליק מקצרת את התור משמעותית.?
    סגור
  • זיהוי
    זיהוי 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוכל המון בצל ועדיין לא זכיתי...
    סגור
  • 82.
    דואר ישראל
    אזרח ותיק 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קורא כל הרבה תוגובות בעייתיות על משלוחים ועמידה בתור. לא היתי מאמין לולא נתקלתי בבעייה של משלוח מיפן.שעון בשוי 1200 שח+ מס. פשוט לא היה מענה שרפנו להם את הקווים עד שענו לנו במחסן של הדואר בלוד .נסענו לשם ולקחנו את החבילה. מה שראינו שם היה מזעזע חבילות מונחות מחוץ למחסן. פשוט אפשר לגנוב או סתם לבעוט בחבילות לכל עבר. שאלתי את העובד במקום. למה ככה המצב? ענה לי אין כוח אדם ויש הרהבה עבודה בלק נובמבר.באמת יים שישי השחור למי שמחכה לחבילות בדואר. העיר אלה שיושבים למעלה יש רכב צמוד ומשכורת טובה. וגם מנשנשים את העובדות??
    סגור
  • 81.
    עכשו בדואר
    שקרנים! 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ברגע זה בסניף בירושלים( שכבר חודשים עם הזמנת תור מראש) ומחכה כמעט עשרים דקות!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 80.
    דואר
    ענת 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האתר שלכם פרוץ ואנחנו מקבלים הודעות פייק על חבילות שלא היו מעולם ומבקשים פרטי כרטיס אשראי.יש אנשים שנופלים בפח. תדאגו לזה קודם!!!
    סגור
  • 79.
    טכנולוגיה עאלק
    אא 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלה חידושים שמתכנתים את החיים איפה שלא צריך.פעם יכולנו להכנס ספונטנית לכל מקום ולקבל שירות. המדינה הלכה אחורה מבחינות רבות.
    סגור
  • 78.
    איזה שטויות! מה הקשר לקיצור זמן ההמתנה?! (ל"ת)
    אביבה 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 77.
    דואר ישראל בושה למדינת ישראל (2)
    יעקה 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד דוגמא:אני מקבל הודעה מהדואר על פריט דואר הממתין לי בבית עסק בערד. פונה לדואר ושוב הריטואל,אני מסביר:אני מתגורר בכתובת בשרון וכך גם רשם השולח,למה העברתם הפריט לדימונה? הם? בשלהם.רק לאחר איום בתביעה מודיעים לי:הפריט שהועבר לדימונה יועבר לנתניה בתוך כשבועיים.נו,למה שיעבירו פריט לסניף דואר שכ 300 מטר מביתי? נכון,אין להם "סיבה"..אז עלי לנסוע 12 קילומטרים לבית עסק שאליו הועבר הפריט. עוד דוגמא:אני מזמין תור לדואר וממתין שם בסבלנות לתורי.מגיעים אנשים שלא הזמינו תור ומבקשים ליטול פתק לתור שאולי התפנה. אומרים להם:אין תורים פנויים להיום.במקביל מגיעים אנשים שאני מכירם כסוחרי רכב.מיד ניגש עובד הדואר אל מכונת התורים ומוציא להם פיתקי תור שאף מקדימים אותי ואני מתקבל באיחור של כ 30 דקות.בשיחת אגב עם אחד מאלה שאני מכירו הוא הסביר לי:למנהל הסניף יש רווח גדול יחסית מכל הניירת הכרוכה ברכב. דואר-ישראל הוא בושה למדינת-ישראל.נחוץ ניקוי אורוות.אלו רק מספר דוגמאות מני רבות נוספות..
    סגור
  • 76.
    דואר ישראל בושה למדינת ישראל (1)
    יעקב 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לתשומת לב ממשלתנו הנוכחית: אחד החוליים שיש לטפל בהם הוא דואר- לפניכם מספר דוגמאות של חויותי מדואר ישראל ורק בשבועות האחרונים. דוגמא:הזמנו מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען.הפריט כלל לא נמסר למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות ל 171 והמתנות ארוכות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר.התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה.או אז השתנתה הגירסה:חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.אתם הבנתם את זה?! דוגמא:פריט קטן היה אמור להגיע אלי.מקבל אני הודעה מהדואר שהפריט הונח בתיבת הדואר שלנו. בודק שוב ואין כל פריט שכזה בתיבתנו. שוב אינספור דקות המתנה בטלפון והתכתבויות והם בשלהם :הדוור מסר שזה הונח בתיבתך.כתבתי להם:שיבוא הדוור ויצביע היכן הניח ואם עדיין יתעקש שהנית בתיבתי יש גם פוליגראף ומבקר המדינה.. והנה מעשה קסמים:בעקבות האמור מעלה הונח הפריט בתוך יומיים בתיבתי. עוד דוגמא:אני מקבל הודעה מהדואר על פריט דואר הממתין לי בבית עסק בערד. פונה לדואר ושוב הריטואל,אני מסביר:אני מתגורר בכתובת בשרון וכך גם רשם השולח,למה העברתם הפריט לדימונה? הם? בשלהם.
    סגור
  • 75.
    מי שלא מזמין בנייד לא יזמין בקולי. הסניפים מזעזעים בשיר (ל"ת)
    אייל 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    סתם קשקוש טכנולוגי שלא עוזר
    אחד העם 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק לשמוע על שרשרת השאלות הארוכה מעביר החשק להשתמש בשרות
    סגור
  • 73.
    הצבי ישראל על במותיכם חלל
    גבר גבר 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חור ( בראש) בקליק. עוד בילבול שכל טלפוני של חברה בזיונית.
    סגור
  • 72.
    מאז הלקבוע תור הסניפים חצי רייקים. העובדים יושבים
    דן 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי מעש הרבה פעמים
    סגור
  • 71.
    כמה חוצפה לדרוש לקבוע תור!! הם לא רופא!! (ל"ת)
    דן 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    תשפרו את השרות בסניפים ואל תבלבלובמוח (ל"ת)
    תשפרו בסניפים 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    מטורללים
    חכמי חלם 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באיזו מדינה שפויה בעולם צריך להזמין תור כדי לקנות בולים?? התחלקתם על כל מעט השכל שלכם. להתרגש מ"שיפור" בשירות מיותר לחלוטין וביוקרטיה מיותרת? ברור שממתינים פחות זמן בתור כי חסמתם את הגישה לסניפי הדואר. תסגרו את כל הסניפים ותראו שלא יהיו בכלל תורים.
    סגור
  • 68.
    סניפים סגורים בחיפה
    מיכל 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו איך עובדים עלינו לאחרונה סגרו את הסניף באיינשטיין בחיפה ואין דום סניף דואר באזור הכרמל למי בדיוק מזמינים תור.
    סגור
  • 67.
    דואר ישראל
    אריה שוקרון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בנט מסדר לחברים שלו תפקיד.......מה רע?
    סגור
  • 66.
    זיוני שכל
    הצודק 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תבלבלו את הראש בביאליק ברמת גן כבר שנה אי אפשר לבוא בלי תור מוזמן ותמיד ממתין מעל 25 דקות אז בלי זיוני שכל זה לא יקצר שום תורים
    סגור
  • 65.
    נכים (מאוד חשוב!!!)
    אחת שאכפת לה מחלשים. 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הנכים שיש להם פטור מעמידה בתור? מה הם אמורים לעשות בדיוק אם מחייבים את כולם לקבוע תורים מראש? אשמח למענה על זה
    סגור
  • למי שיש פטור מעמידה בתור- יש אפשרות למשוך תור 'פטור'
    ציפי 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמגיעים לסניף
    סגור
  • 64.
    שרות גרוע.
    מרי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוסיפים עוד דברים וזה רק מסבך עוד יותר את העניינים. במקום לפשט דברים. במקום להקל. עכשיו משחקים בטכנולוגיה על גב התושבים. משעמם לכם?
    סגור
  • 63.
    דואר ישראל - לניקוי אורוות יסודי.
    יעקב 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דואר ישראל - לניקוי אורוות יסודי. דוגמא: הזמנו מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען. הפריט כלל לא נמסר למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר. התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה. או אז השתנתה הגירסה: חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.. אתם הבנתם את זה?! דואר-ישראל הוא בושה למדינת-ישראל. זו רק דוגמא אחת מני רבות.
    סגור
  • 62.
    דואר ישראל זקוק לניקוי אורוות יסודי.
    יעקב 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמא: הזנוי מכשיר רפואי חיוני ויקר.מבדיקה באתר הופיע שהפריט נמסר לנמען. הפריט כלל לא למי מבני הבית. לאחר פניות טלפוניות והתכתבויות נאמר שחתמנו על קבלת המכשיר. התעקשנו שלא היה ולא נברא ודרשנו לראות את החתימה. או אז השתנתה הגירסה: חלה טעות,השליח חתם בטעות ושיגר הודעה שהפריט נמסר לך.. אתם הבנתם את זה?! דואר- ישראל הוא בושה מדינת-ישראל. זו רק דוגמא אחת מני רבות.
    סגור
  • 61.
    זו אינה הבעיה. יש לאפשר לבחור סניף דואר קבוע למשלוחים (ל"ת)
    רות 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    הדואר צריך לאפשר לבחור סניף דואר קבוע אליו יגיעו החבילו (ל"ת)
    יעל 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    עבודה בעיניים
    ביגי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוגרים סניפים ומי שאין לו רכב אין לו כל אפשרות להגיע לסניף החדש שנמצא שני ק"מ מהמקום. ה. מי שהכי נדפק אלה הם אוכלוסיה מבוגרת. איך הם יגיעו לשם????
    סגור
  • 58.
    ממש לא נכון. 8 דקות המתנה? איפה???
    תמר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סניפים שמחוייבים לקבוע תור. אין אפשרות להגיע ללא תור ועדיין ממתינים בדיוק כמו לפני כן. למשל באילת.
    סגור
  • 57.
    דוארים קדימה... (ל"ת)
    אספן בולים 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    מה הקשקש הזה אין עובדים בסניפים (ל"ת)
    ליכודניק 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • דואר
    אריה שוקרון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחריי זה טוענים שיש אבטלה.........
    סגור
  • 55.
    קישקוש
    ניר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מעבר לחוסר הדיוקים בכתבה וחוסר הבנה של הכותב בטכנולגית זיהוי דיבור, הפיתרון המוצע לא יקצר תורים, אולי קצת ינגיש את קביעת התור, לא את זמינות התור ולא את זמן ההמתנה בסניף.
    סגור
  • 54.
    אההה, אז זה מה שגרם לעיכובים עד כה...
    יניב 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יותר מתאים לכם להשמיד את החבילות כדי למנוע עיכובים. בטח הצעד הבא הוא להחזיר את החבילות לשולח
    סגור
  • 53.
    זמני ההמתנה יקוצרו כאשר העובדים יוחלפו
    פאול 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שיפסיקו להעביר סיפורים מהחיים הפרטיים שלהם מעל ראשי הלקוחות ועוד כמה שיפורים קטנים בסגנון זה.
    סגור
  • 52.
    זה מהלך דרמטי?? כולה זיהוי קולי מייגע
    ויקטור לייבו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חשבתי שהחליטו להביא עוד עובדים או לתת שירות טוב
    סגור
  • 51.
    עמדות תור
    אזרח מודאג 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבעיה בחצי מהסניפים אתה מזמין תור ומגיע לסניף והמכשירים לא עובדים ואין אפשרות להדפיס ויוצא כאילו לא הזמנת תור בכלל, ואתה בסוף יושב ומחכה בלי מספר אלה לפי האנשים שבאו לפניך.
    סגור
  • דואר ישראל
    אריה שוקרון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא עובדים.....עבודה לא קשה אבל סבבה.לא עובדים בגשמים לא מרימים סחורה.....אהבה גם מרויחים טוב.מוכן לעבוד בדואר בעיר שלי..........
    סגור
  • 50.
    הבעיה לא במערכות...
    ניסו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתם יכולים להכניס כמה טכנולוגיה שאתם רוצים הבעיה אין מי שיתפעל אותה.רמת החומר האנושי בדואר כול כך נמוך שלפעמים אני צריך להסביר לפקיד מה לעשות....
    סגור
  • 49.
    דואר ישראל
    מכאל 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תדאג קודם שמכתב בתוך עיר יגיע תוך 3 ימים ולא חודש
    סגור
  • 48.
    שרות מהמאה הקודמת
    גיקו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זה שמזמנים תור מראש ואין תורים לאותו היום ולא למחר זה שרות זוועתי ואם הזמנת תמתין עוד שעה כדי לקבל שרות זה אפילו לא במדינת עולם שלישי ,מנכלים הזויים ומנותקים מהשטח ומהעם
    סגור
  • במאה הקודמת היה הרבה יותר טוב. (ל"ת)
    ד 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    קודם כל כל הכבוד, אבל בחייכם טפלו בעניין העברת הבעלות
    אורי.א 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשקונים רכב, זה בד"כ מעכשיו לעכשיו. אין תורים מעכשיו להרגע וזה יכול לפוצץ עסקאות. או שתעשו תור מיוחד נפרד לנושא הזה, או שתעשו את התהליך באינטרנט לפשוט.
    סגור
  • התהליך באינטרנט פשוט
    ארי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעושה את זה בדואר הוא מטומטם
    סגור
  • 46.
    אין שום טעם
    גודו יבוא 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לצבוע בכחול ולזרוק לים. להפריט את הדואר ולהעביר אותו לידיים פרטיות ואם לא מבצעים את הרפורמה מחוייבת המציאות הזו אז זה רק מראה לכם אילו אנשים שולטים עלינו ושאין קשר לזהות הממשלה וחברי הכנסת ימין שמאל כולם דואגים למקורבים שלהם ואיך הם עושים זאת ? הינה לכם דוגמה : הם משאירים את הדואר בבעלות המדינה ולא מפריטים ומעבירים אותו לידיים פרטיות כיאה לשאר חברות הדואר בעולם המערבי למעט ארה"ב שם זה חצי פרטי חצי ממשלתי ובכך הממשלה ושר התקשורת האחראי על הדואר יכול למנות עובדים מקורבים עם פנסיה תקציבית לא רעה בכלל ושכר שאנחנו יכולים רק לחלום עליו וזה יוצר מצב כזה שיש שם חומר אנושי לא מקצועי והשירות בהתאם... לא יעזור שום פלסטרים ושום פתרונות זולת הפרטה משמעותית והעברת הדואר לידיים פרטיות ואמרו את רבים וטובים שמבינים היטב איך העסק עובד.
    סגור
  • 45.
    די כבר תפתחו חברה מתחרה וזהו למה מונופול דיי (ל"ת)
    חי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • דואר
    אריה שוקרון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאתה צודק.....אחריי זה טוענים שיש אבטלה!!
    סגור
  • 44.
    חברה פושעת
    שרון 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צריך להפריט מהר במקום לשם על כתבות תדמית על חשבון העובדים.הועד מכר את החברה בנזיד עדשים.עבריינים לכל דבר
    סגור
  • 43.
    דואר ישראל הפך להיות בלתי רלוונטי. כל אלטרנטיבי
    Raffi 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל אלטרנטיבה טובה יותר
    סגור
  • 42.
    צריך קודם לעשות שינוי באינטרנט להזמין תור
    אזרח 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם לא ידוע כיצד רשום הסניפים לא ניתן להזמין תור על האזרח לדעת בדיוק אך מופיע הסניף בכדי להזמין תור וכך בזבזתי שעה עד שמצאתי את סניף הדואר שאילו אני יכול לגשת וגם לא נתן לי תור לכן הם עדיין בשנות המנדט ולא פלא שאנשים מחפשים אפיקים אחרים בכדי לשלוח אבל אזרח בודד ולא עסק זה דואר ברמה הכי ירודה העולם זה דואר ישראל
    סגור
  • עם שרק לבכות יודע
    מירון 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עם ישראל עם בכין תעמדו בבנק לאומי או הפועלים או כל בנק אחר ותראו כמה בנק הדאר יעיל בכינים שכמותכם
    סגור
  • 41.
    הקלה על הצרכנים
    Yuri 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם תאיישו את כל העדות בסניפי הדואר זה יקל על הצרכנים לא כל מיני גדג'טים של עוזר לאף אחד
    סגור
  • 40.
    הבעיה בדואר אינה אופן זימון התורים אלא איוש העמדות
    גיא 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הזוי לגמרי. זה מה שישפר את השירות? אתה מגיע לסניף שיש בו שש עמדות קבלה. מתוכן שתיים מאויישות, אחת יוצאת להםסקת קפה והשניה מטפלת בלקוח אחד חצי שעה. תאיישו את עמדות ותעבירו את העובדים קורס במתן שירות יעיל, תקבעו הפסקות פיפי/קפה בצורה מסודרת ובאורך קצוב ותראו איך השירות משתפר
    סגור
  • אולי לך
    מרי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעיה בזימון. מן הסתם אתה אדם צעיר. לכל האוכלוסיה הבוגרת עליה עושה דואר ישראל צחוק, דיי קשה.
    סגור
  • 39.
    זו בטח בדיחה
    ארסמוס 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לאיר זימון התור בטלפון ממתיניםצבממוצע 40 דקות עד שעה מעבר לתור שנקבע.
    סגור
  • 38.
    דאר
    יהודה 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל קשקושים תחליפו את המחשבים שפרו את התשתיות תתמרצו את הפקידות. למשל סניף הדואר מודיעין בקניון יושבות 2 פקידות שנזכרות לעשות את העסקים הפרטיים שלהן בזמן העבודה. עוד לא הגיעו מהבית קודם כוס קפה שלוקח להכין חצי שעה לעומתם הסוכנת ברעות יעילה יותר מכל הפקידות בקניון מודיעין. מנהל הסניף מעופף ולא יוצא לדרבן נכנס ב8.00 יוצא מהחדר בסוף היום
    סגור
  • 37.
    דאר (ל"ת)
    יהודה 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    בלוף מארץ הבלופים
    רותם 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה הדבר דומה? למשטרה שסוגרת כבישים ואחר כך מדווחת שבכביש הסגור ירדו הפקקים.פשוט בושה אבל מאחר ועם ישראל עם דפוק אז אנשים ממשיכים לא לעשות כלום עם החרפה במקום לצאת לרחובות עם לפידים כמו שעושים בכל העולם.
    סגור
  • 35.
    מתיעצים עם עצמם
    עמירם 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האנשים בדואר מנותקים מהמציאות וזה לא מפריע להם כלל. תוסיפו עובדים. אל תוסיפו מכשלות שיגרמו לנו רק לבזבז יותר זמן.
    סגור
  • 34.
    שרות זוועה
    דוד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היה בשכונה שלי סניף דואר קטן במשך שנים, כזה שנכנסים לתוכו 3-4 אנשים בקושי, והיתר עומדים בתור מחוץ לסניף. תורים מראש? הצחקתם. איפשרו רק בשעות שאין הרבה ממתינים ממילא, כלומר שעות שרוב האנשים לא יכולים להגיע כי הן שעות עבודה. אז הגענו בלי תור, עם זמני המתנה שמאפשרים לך ללכת לעשות סיבוב קניות באזור ולחזור, ועדיין תחכה. לאחרונה החליטו בדואר לסגור את הסניף המעפן הזה, ולהעביר אותנו לסניף בשכונה הקרובה. סך הכל רק 7-8 דקות נסיעה מהבית. תגידו נפלא, לא? אז זהו שלא... מדובר בסניף שמיועד לעסקים, ולכן פתוח רק עד 17:00 וסגור בימי שישי. כך אין כמעט שום סיכוי שאוכל להגיע לקחת חבילה. זה אפשרי רק אם אאחר לעבודה או אקדים לצאת. ואחר כך מספרים לכם שמשפרים את השרות הטלפוני... מי צריך זיהוי קולי? כשאני מתקשרת זה בד"כ בשביל דבר שמענה קולי לא יועיל וצריך שיחה עם נציג שרות. להשיג נציג תמיד לוקח שעות... אז הגיע הזמן לסגור!!! את רשות הדואר ולפתוח מחדש עם אנשים אחרים וקונספט אחר. אז אולי המצב ישתפר
    סגור
  • 33.
    סמל הדואר צבי? תחליפו לצב
    אזרחית 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מנכ"ל יקר, שרותי דואר זה לא רק חבילות! מה לגבי דברי דואר שצריכים להגיע לתיבות דואר של הצרכנים? לידיעתך מכתבים לא נמסרים ליעדם ובמקרה הטוב נמסרים כעבור שבוע-שבועיים. . עובדים שלכם לא מתייחסים לשמות שעל תיבות הדואר או שלא יודעים לקרוא. לא אחת מצאתי ערמת דברי דואר זרוקים בפח, ברחוב וכל מיני מקומות. לא מגיעים חשבונות, דוחות בנק ולפעמים גם מסמכים חשובים כמו חידוש רשיון רכב. אז במקום לדאוג לתורות, תפתחו סניפים נוספים להוריד לחץ ותתחילו לדאוג שהאזרחים יקבלו את דברי הדואר שלכם בזמן סביר.
    סגור
  • 32.
    שטיות
    אני 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול הייתי בסניף הדואר הראשי בנתניה הזמנתי תור בקליק הגעתי לסניף חמש דקות לפני התור המוזמן וחיכיתי עוד 25 דקות מעבר לזמן אז איפה השיפור הכל חרטה ברטה
    סגור
  • 31.
    מה זה החרטה הזאת
    ניסים 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פרסומת לדאר כבר שנתים הדאר לא מקבל בלי להזמין תור מראש כאשר אין פיתרון למבוגרים אז במקום לעזור להם רק מתגאים כיצד יותר דופקים אותם בושה
    סגור
  • 30.
    כל האשנבים ריקים ולא מקבלים אותך כי לא הזמנת תור
    שמשון 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חלם חלם חלם
    סגור
  • 29.
    אבל זה לא עובד
    חצי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני כמה חודשים הזמנתי תור לסניף דואר, הגעתי לסניף, ואז חיכיתי יותר משעה בתור. זו לא טעות, כל מי שהגיע בשביל לאסוף חבילות חיכה כמוני, יש שחיכו יותר. התור של השולחים רץ הרבה יותר מהר כמובן. ובסניף אחר ליד הבית שלי לא מאפשרים בכלל להזמין תור. תודה לדואר ישראל ??
    סגור
  • 28.
    הכוונה טובה, אבל עצם תפקוד הדואר צריך להשתפר
    דינה 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוגמה: אני מקבלת הודעת אס אם אס שחבילה בדרך לנקודת חלוקה, ויודיעו לי מתי היא תגיע. הפתעה: לא הודיעו. רק במקרה התברר לי שהחבילה ממתינה לי באותה נקודה (זה נאמר לי במרכז חלוקה אחרי, אחרי שדאלתי).
    סגור
  • 27.
    איזה ניתוק, אלוהים
    אסף 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אתם מודעים למה שקורה בסניפים? הזמנת תור קולי היא מה שתצמצם את התורים?? מהלך דרמטי? אלוהים! תעברו בגוגל מאפס על דירוג הסניפים השונים של הדואר, ותבינו איך נראה השירות. המתנה של שעה, שעה וחצי ויותר - עם תואר מוזמן מראש, נותני שירות שהרבה מהם נחמדים וסבלניים, אבל אין סיכוי שיכסו את העומס. צריך לעשות לדואר ריסטארט מוחלט. חוויות מזעזעות פעם אחר פעם. ו-ice, אני לא יודע אם הכתבה פרסומית או לא, אבל קראתם את הכותרת ואת ה'קשר' לתוכן שאחריה??
    סגור
  • 26.
    פעם יכולת להגיע ספונטנית ולחכות חצי שעה.בתור
    ... 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    היום אתה צריך לתכנן את זה 3 ימים מראש ורק אז לחכות חצי שעה בתור.... אכן שיפור...
    סגור
  • 25.
    סיפורי סבתא... לפני שבוע חיכיתי בדואר כמעט שעה
    ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רוב העמדות היו ריקות ולא היה קליטה אנשים צעקו... קיצור, גהינום!
    סגור
  • 24.
    דאר
    גליה 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיצור תורים. קודם שהדוור ישימו מכתבים בתיבת דואר ולא זרוקים הריצפה או שמים בתיבה וכניסה אחרת
    סגור
  • 23.
    הדרך היחידה שבאמת תהיה התייעלות בדואר
    ערן 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1- שבכל ישוב יהיה סניף דואר מרכזי עם לפחות 10 עמדות שירות שיתנו שירותים בכל הנושאים שהדואר מטפל בהם. בנוסף לסניף המרכזי,.להקים בכל עיר סוכנות שתיתן טיפול בנושא של חבילות ודואר רשום כאשר מספר הסוכנויות האלו ינועו בין אחד בישובים קטנים, קיבוצים מושבים ל10 בישובים גדולים כאשר בהתאם לדירוג הסוציו אקונומי של אותו ישוב יוחלט האם הסוכנות תטפל בנוסף בדברים נוספים כגון קבלת כספי ביטוח לאומי, תשלום דוחות ומיסים
    סגור
  • יש עוד דרכים לשפר את הדואר
    צבי נגב 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אחת מהן, לדוגמה, היא לגבות כסף על השירות. עד שזה יקרה יתכבד כבודו ויזמין משלוחים ב dhl ויזכה לשירות הרבה יותר טוב. למה אתה לא עושה את זה? אה כן, כי אתה לא מעוניין לשלם.
    סגור
  • 22.
    תור
    דוד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הצב הופך לצבי?
    סגור
  • 21.
    השתפרתם מאוד בזמני ההמתנה
    ישראלי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 9
    ואנחנו עם שאוהב להתלונן
    סגור
  • stop licking this dirty arse, you bloody camel (ל"ת)
    Real Comment 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • he is licking the pigs blood (ל"ת)
    אליהו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פשוט לא נכון !!! (ל"ת)
    ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מצוין! אז נמתין פחות בתור כדי שיגידו לנו שאבדה החבילה (ל"ת)
    אילן 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    זה לא הפתרון
    מיכאל 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדוני. הפיתרון החשוב ביותר הוא היעילות והתפוקה של עובדי/ות הדלפקים. בוא למשל לסניף המרכזי באילת באופן אנונימי כמובן, וראה בעצמך כמה זמן לוקח לפקידה לזמן את הבא בתור לאחר שסיימה עם הלקוח. הן מבזבזות זמן משוחחות ביניהן על דא ועל הא בזמן העבודה אל מול פני הלקוח עובדות בעצלתיים. בקיצור עושות הכל כדי ליצור עומס ולהתעמר בלקוחות. אם זה ישופר לא תהיה בעיה של עומס.
    סגור
  • 18.
    נשמע כמו חירטוט
    משתמש מזדמן 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    14 0
    רק מלקרוא תיאור התהליך התעייפתי. זה בעליל לא נראה כמו קיצור זמן בהזמנת תור. חוץ מזה, דואר כבר עכשיו לא נותן להיכנס ולקבל שירות ללא תור מוזמן מראש, אז לא ברור לי איך דרך נוספת להזמנת תור תקצר עוד יותר את ההמתנה בסניף עצמו. הרי גם ככה כולם מגיעים לשם עם תור מוזמן מראש.
    סגור
  • 17.
    פתור מתור
    א.י 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דואר ישראל , בבקשה למצוא פתרון ללקוחות פתור מתור , שמגיעים לסניפים , ולעיתים מעכבים את המוזמנים בכ-שעתיים , ואף יותר .
    סגור
  • Oh really
    Real Comment 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    I have an exemption from queuing, Isn't lovely to be a handicapped?heh
    סגור
  • אני ראיתי דברים כאלה במו עיניי (ל"ת)
    ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    שרותי דואר
    2021 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני גר בנוהל גן פתח תקווה יש לנו סניף בשכונה כול כך קטן רק 2 אנשים יכולים להיכנס פנימה והאחרים עומדים בחוץ בגשם ובשמש לפעמים יותר משעה . זה לא שרות .זה ממש עלוב
    סגור
  • 15.
    שיטפלו בזמן של חבילה מהרגע שהגיעה לארץ עד שמגיעה ללקוח (ל"ת)
    רוכש 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    עבודה בעינים
    Yaya 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מאז התור בקליק התארכו זמני ההמתנה מ10 דקות ממוצע למעל חצי שעה בממוצע
    סגור
  • 13.
    דואר ישראל
    מירב אזולאי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני הכול תטפלו במערכות מחשוב של הדואר איך שאתה מגיע מודעים בראש חוצות שהמערכת נפלה ולא ניתן לקבל שרות ותפתחו עוד סניף בדימונה ותנגישו לקשישים שאין להם טלפונים חכמים והאתר שלכם של שרות בנקאי דרך הטלפון מסורבל ולא אכותי
    סגור
  • 12.
    חלומות
    אנוכי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוי זה אומר שהפקידים האנטיפטיים יצטרכו ממש לעבוד ולקבל קהל נשמע כמו אוי אוי אוי
    סגור
  • 11.
    הפרדת שירותים
    אלי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו שכתבו לפניי, צוואר הבקבוק היה ויישאר עמדות השירות בסניף עצמו. מי שצריך הנגשה דרך שירות 171 הוא מן הסתם לא מי שמחכה לחבילה שלו בעלי. אלה אנשים מבוגרים או עובדים שמחכים לשירותי העברת כספים, מילוי טפסים וכיו"ב. להפריד לאלתר בין מסירת דואר לשירותים אחרים. אחרת הלקוחות יוסיפו להיות מתוסכלים.
    סגור
  • 10.
    בדיחה על חשבוננו
    עבודה בעיניים 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מישהו מכר לדבילים איזה מערכת מהמאה הקודמת וחסרי הבינה מתלהבים.
    סגור
  • חחח לגמרי (ל"ת)
    ברדוגומפלגאותנו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    דני גולדשטיין אתה מנותק ממה שקורה
    מאיר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דני גולדשטיין אתה מנותק ממה שקורה אצלך צריך לעשות סדר בדואר הם רמאים ומי מלמד אותם לשקר את זה תבדוק.
    סגור
  • 8.
    גם אם ניצור את הפסל הכי יפה מח*א, עדיין החומר יהיה ח*א (ל"ת)
    זאביק 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    רמאים שקרנים.
    מאיר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דאר ישראל מקום עלוב במדינה מרמים המנהלים צריכים לעמוד לועדת חקירה ולמשפט.
    סגור
  • 6.
    בקיצור כדי להגיע לנציג נעבור סללום קולי
    צניפל 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    18 0
    ל
    סגור
  • 5.
    משחקים וקשקודים
    נתי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אם הדואר רוצה לקצר תורים, פשוט שיוסיף פקידים. בכל סניף שלושה רבעים מהעמדות בלתי מאוישות. בשם החיסכון צריך להזמין! תור לדואר. טוב שהשופרסל עסק פרטי, אחרת היה צריך להזמין תור בשביל לקנות ככר לחם. הדואר יעשה הכל בשביל להנציח שרות רע!!
    סגור
  • 4.
    איזה שטויות שימו יותר נותני שירות בסניף עצמו (ל"ת)
    ריי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 3.
    מי. עונה לך בכלל ב171
    אבנר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    צריך למכור את דואר ישראל אתה הזמנת תור מגיע לדואר עכשיו אתה מחכה. לתור ואז אם הפקידות לא מספרות אחת לשנייה איך עבר עליה היום אז מצבך טוב
    סגור
  • דאר של רמאים בושה.
    מאיר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דאר עקוב אחרי רמאים גם אחרי חודש לא מקבלים דאר ומבטיחים לך דברים פשוט משקרים בפנים להעיף את המנהלים מהדואר.
    סגור
  • 2.
    השרות רק נהיה יותר גרוע
    מאוכזבת מהשרות 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    18 0
    קבלתי חבילה מחול לא עקבתי אחריה באתר ההודעה הראשונה התקבלה אצלי לאחר8 ימים מהגעת החבילה לסניף כשהגעתי לאסוף אותה הוסבר לי כי בסניף זה ניתן לקבל שרות רק באמצעות הזמנת תור מראש. הזמנתי את התור הקרוב הפנוי ביותר זה יצא ביום ה15 להגעת החבילה הגעתי ונמסר לי כי העבירו אותה אתמול לסניף אחר..... שוב ההיתי צריכה להזמין תור! המזל שלי היה שבסניף הזה היה לי תור באותו היום התנהלות שגויה!!! שצריך לתקן!! אם אתם קובעים שניתן לקבל חבילה רק באמצעות תור וקובעים שלאחר 14 יום אתם מעבירים את החבילה אתם צריכים לתת תורים בזמינות גבוהה יותר!! או לתת יותר זמן לאיסוף החבילה...... התנאים שלכם סותרים את עצמם...
    סגור
  • מחו"ל זה 30 יום וגם אז זה לא מוחזר לשולח. (ל"ת)
    סוויין 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    "קידמה" חחח... (ל"ת)
    לקוח 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור