כסף וצרכנות

רמי לוי באקזיט חדש? כך מגבלות הקורונה הזניקו מכירות

הנחיות הקורונה החדשות שעומדות להגביל דרמטית את מחוסרי התו הירוק, גוררים עליה בביקוש לשירות בדיקות האנטיגן הממוחשב, רשת הפארם של רמי לוי 
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ)
הגבלות הקורונה החדשות שמונעות מבעלי תו ירוק כניסה לקניונים הביאו לזינוק בביקוש לבדיקות האנטיגן המהירות בישראל. בקבוצת סופיה ישראל, המפעילות דוכנים לביצוע הבדיקות המהירות, מסבירים כי הביקוש נרשם בכל הארץ, בין היתר גם בערים מרכזיות בהן פועלת רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי שבה נערכות הבדיקות במחיר הזול ביותר בשוק.
בסופיה נערכו עם צוותים מתוגברים ואמצעים מתקדמים לביצוע בדיקות עם תשובה תוך 15 דקות כבר לפני מספר ימים, בעקבות הודעת הממשלה על הגברת האכיפה וכן הארכת תקנות התו הירוק בוועדת החוקה של הכנסת.נכון להיום בבוקר דווח על עליה של  270% בביקושי הבדיקות ליום בסניפי הרשת.
עוד נודע, כי לצד מבוגרים ובני נוער ומבוגרים שפונים לגבי בדיקות אנטיגן לתו ירוק, ניכר גם השבוע ביקוש רב בקרב משפחות של ישראלים שכבר הספיקו לטוס ליעדים כמו ארצות הברית, בריטניה ואיטליה לפני כניסת המגבלות. ישראלים אלו ביצעו בקבוצת סופיה, בדיקת אנטיגן מהירה עם תשובה תוך 15 דקות יום לפני הטיסה עם תשובה באנגלית.
שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מסביר כי: "היתרון הדרמטי של בדיקת אנטיגן מהירה עם תוצאה מיידית זה היכולת לזהות תוך דקות, אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה בזמן אמת. נערכנו היטב בכל המקומות בארץ בהן ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה לתו ירוק או לטיסה ליעד המאפשר אנטיגן".
 
עוד הוסיף יניב, "אנחנו פרוסים בסניפי גוד פארם, מרכזים רפואיים ועמדות בדיקה בחברה הערבית והפעילות מתנהלת באופן רגוע, עם תורים קצרים יחסית. הפריסה שלנו עוד תמשיך ותתרחב כמענה על כל הצרכים של הבדיקות השונות, המאפשרות לנרמל את החיים לצד הקורונה ובצל זן האומיקרון המדאיג".
בדיקות האנטיגן המהירות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה, מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר נייד מאפשר לבצע כ-100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות, כולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה. המכשיר כולל מפענח נתונים ממוחשב והתעדכן בגרסה חדשה ברוח התפתחות המגיפה כך שהוא כבר מזהה בסבירות גבוהה גם את הזנים החדשים והמדאיגים לרבות זן האומיקרון (בדומה לעדכון גרסה בטלפון סלולארי ומחשב). סופיה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות עוד בתחילת המגיפה ומאז בוצעו בעזרתה עשרות מיליון בדיקות בארץ ובעולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי לוי
    כוכב 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה!! אתה עושה למען כולם..בזכותך וכל צוות העובדים ידינו משגת כל המוצרים במחירים טובים.
    סגור
  • 1.
    חזקים הסופיה האלו הצילו אותי השבוע
    אלון מכפר סבא 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם בדיקה מעכשיו לעכשיו במירפאה במיגזר דקה מהבית. לא סומך על הזבל מסין. אמריקאי זה אמריקאי.
    סגור