כסף וצרכנות

זכה ברבע מיליון בלוטו, האם ייאלץ לוותר על הפרס?

לא בטוח אם בר מזל או ביש מזל: צעיר ממוצא אלג'יראי הצליח לשים יד על הטופס המנצח במוסד הלוטו של בלגיה. הבעיה: הוא לא רשאי למשוך את הפרס. זו הסיבה
מערכת ice |  4
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
מתחילת החודש צעיר ממוצא אלג'יראי מנסה להשיג את פרס הלוטו שזכה בו, בסך של 250,000 יורו. הצעיר, שמילא את הטופס בבלגיה בהיותו בעל מעמד של מהגר בלתי חוקי, ונטול מסמכים בבלגיה. בשל מצבו הבלתי מוסדר, הזוכה נמצא למעשה במבוי סתום מנהלי המונע ממנו למשוך את הפרס.
בתחילה, המקום ממנו רכש  את הכרטיס הציע לו לפנות למפעל הפיס הלאומי כדי לקבל את הפרס שלו. אבל מה שיכול היה להיות הסוף הטוב של הסיפור, כולל רבע מיליון היורו, הפך לבסוף לכאב ראש אדמיניסטרטיבי עבור הצעיר בר המזל (או שלא?).
כדי להגיע לפרס שלו, הצעיר חסר המסמכים אכן חייב לפתוח חשבון בנק, דבר בלתי אפשרי בגלל מצבו הבלתי סדיר. לאחר מספר ימים ללא חדשות, שלח הצעיר שלושה חברים שלו עם הכרטיס הזוכה כדי שימשכו עבורו את הפרס.
השלושה הגיעו למטה של מפעל הפיס הלאומי בבלגיה כדי לאסוף את 250,000 היורו, אלא שבשל היעדרותו של בעל הכרטיס, הם נעצרו ושוחררו מאוחר יותר. החקירה הוכיחה כי שלושת הגברים נשלחו על ידי הזוכה בעצמו, על מנת לגבות את הכסף ביתר קלות.
כעת מחזיקים את הכרטיס הזוכה בין כותלי בית המשפט כדי למנוע עוד ניסיונות עוקפים כאלה. עורך דינו של המהגר אמר לכלי התקשורת כי הרשויות במקום הסכימו שלא לגרשו לפני שכספי הזכייה ימצאו את הדרך המשפטית אליו. 
המהגר עצמו לעומת זאת, מתכונן להישאר בבלגיה ובהצהרה לכלי התקשורת אמר, "כשאקבל את הכסף אני מתכוון לקנות לי מקום לגור בו בבלגיה. אחפש אישה, אבל אותה לא אוכל למצוא בעזרת הכסף – אלא בעזרת הלב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רבע מליון
    שלמה 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף קטן , כולה מאתיים חמישים אלף שקל ... לא סכום שמשנה את החיים בארצנו
    סגור
  • 3.
    איזה מזל.
    שמ 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה היה קורה כאן כל אירגוני איכות השלטון היו מסתערים על בג"צ.
    סגור
  • 2.
    אשה תמצא
    מצחיק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת הכסף ולא בעזרת הלב. הפוך גוטה! הפוך!
    סגור
  • 1.
    מי אוהב את לוי כהן וגרינברג מהצאנס שקרנים נוכלים אצבע
    מכמ 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הכל רמאות הפכו לי בכוונה קלפים
    סגור