כסף וצרכנות

מהפכה במשכנתאות: החל מהיום תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים

החל מהבוקר נכנסה לתוקף הרפורמה במשכנתאות. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (המחנה הממלכתי): "צעד נוסף במאבק ביוקר המחייה"
מערכת ice |  1
משכנתא (צילום vecteezy)
הבוקר (רביעי) נכנסה לתוקף הרפורמה במשכנתאות שקודמה בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ מיכאל ביטון ממפלגת המחנה הממלכתי, שאמורה להוזיל לא מעט עלויות לרוכשי הדירות בישראל.
מטרת הרפורמה היא להקל על ציבור נוטלי הלוואות הדיור להתחייב למשכנתא המתאימה להם, בעיקר בדרגות הסיכון, ולאפשר לכל נוטל משכנתא לדעת מראש כמה כסף יצטרך להחזיר מדי חודש לבנק או לפחות לדעת להעריך מה יהיה ההחזר בעתיד במסלולי הריבית השונים.
 
החל מהבוקר הבנקים יחוייבו להעמיד לרשות המבקשים ליטול הלוואת דיור הצעות אחידות, שיאפשרו ללווה להשוות את ההצעות השונות שיקבל מהבנקים ובכך להגביר את השקיפות מול הלקוחות ולאפשר להם לקחת את ההצעה המשתלמת ביותר.
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון: "יחד עם בנק ישראל בנינו רפורמה שתגרום לאנשים לדעת על מה הם חותמים ושכל המידע ואפשרויות יהיו לפניהם בשקיפות ובנגישות, בדרך לצעד המשמעותי ביותר בחיי משפחה- קורת גג ודיור בר השגה. זה מצטרף לחוק שאישרנו, במסגרתו העמלה על פתיחת תיק ירדה מאלפי שקלים ל-360 ש"ח לכל היותר, חוק שקידמנו יחד עם חבריי חה"כ חיים כץ ואתי עטייה. נמשיך להילחם לטובת הוזלת והנגשת שירותי הבנקאות ולמען דיור בר השגה בישראל, היום עשינו עוד צעד במאמץ להורדת יוקר המחייה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטא ברטא, בבירור משכנתאות דיי מהר כל הבנקים משווים את
    ישראלי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הבנקים מבקשים את ההצעה הזולה ונותנים הצעה נגדית עד שמגיעים למינימום
    סגור