כסף וצרכנות

יוצאים לחופשה בארץ בחגים? אלו היעדים הזולים והיקרים ביותר

ישראלים רבים מעדיפים לצאת לחופשות בארץ בתקופת החגים, וישנם יעדים זולים יותר וכאלה שפחות. בחיפה ובירושלים תשלמו הכי פחות על חופשה זוגית במלון ארבעה כוכבים, באילת ובים המלח הכי הרבה, ואיפה ממוקמת תל אביב?
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
זוגות ומשפחות רבות מחפשות להעביר את החופשים בתקופת החגים הארוכה בחופשות. בזמן שמחירי הטיסות מזנקים להם בתקופת החגים, ישראלים רבים בוחרים להעביר את חופשת החגים, או לפחות חלק ממנה, במלונות בישראל.
בחדשות 12 בדקו אתמול (שני) מכמה כסף תאלצו להיפרד אם תצאו לחופשה ברחבי הארץ בתקופת החגים, כשהבדיקה הייתה למלונות ארבעה כוכבים בערי התיירות המרכזיות, לשני לילות בלבד.
 
החופשה הכי זולה שתוכלו למצוא במלונות בערים המרכזיות בישראל נמצאת בחיפה ובירושלים, שם תשלמו על חופשה של שני לילות במלון ארבעה כוכבית כ-1,500 שקלים. בתל אביב, קיסריה וטבריה תאלצו להיפרד מכ-2,000 שקלים לאותה החופשה.
 
אז מה המלונות היקרים ביותר בישראל בתקופת החגים? ובכן, כדי ללון באילת ובים המלח עם המשפחה בתקופת החגים, תאלצו להיפרד מלא פחות מכ-3,000 שקלים לחופשה של שתי לילות. בכל המקרים הנראים לעין, מדובר כמובן בחדר לזוג ולא לשלושה או חדר משפחתי. אז האם עדיף לנסוע לחופשה בישראל בחגים ולא לטוס? שיקול שלכם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה