כסף וצרכנות
שינוי בהרגלי הצריכה: משוק הכרמל ועד הבית באמצעות ה-WhatsApp
שירות המשלוחים החדש של כרמלה, מיזם המשלוחים משוק הכרמל, בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ "clara" - שירות משלוחים באמצעות ה-WhatsApp
השירות פועל באמצעות הבינה המלאכותית "humanology" המשלבת יכולות מתקדמות בזיהוי הרגלי הצריכה ומאפשרת ביצוע מגוון פעולות, כגון: "הוספת מוצרים לסל לאחר הקניה, תזכורות על מוצרים שנוהגים להזמין ונשכחו, התראות על מוצרים שחוזרים למלאי ועוד.
"clara" הינו סטארט-אפ ישראל שהוקם על ידי שגיא רורליך ואיציק גולדנברג לצורך שיפור חווית הקניות אונליין על ידי טכנולוגיה המאפשרת לבצע קניות אונליין באמצעות WhatsApp ופלטפורמות מסרים נוספות במקום הורדת אפליקציה ייעודית במיוחד.
יניב חסיד, מנכ"ל כרמלה: "כרמלה ממשיכה להוביל את השוק עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים במטרה להפוך את השירות שלנו לנגיש, מהיר, קל ונוח יותר עבור הלקוחות שלנו. כשם שהיינו חלוצים בתחום משלוחי מזון מהשוק עד הבית, אנחנו כל הזמן מחפשים שותפים טכנולוגים שישפרו עוד יותר את חווית הקניה הדיגיטלית בכרמלה. זיהינו בטכנולוגיה של 'clara' בדיוק את היכולת לפגוש את הלקוח בזמן ובמקום שהכי נוח לו, גם ב-2023 אנחנו נמשיך להעניק ללקוחותינו את האפשרות להגשים את החלומות הקולינריים עם המוצרים הכי חדשניים והכי איכותיים והשירות הכי מתקדם בשוק.
עוד ב-
איציק גולדנברג, מנכ"ל clara, מסר: "מדובר במהפכה אמיתית הקובעת סטנדרטים חדשים בביצוע קניות ברשת. אנו גאים להשיק את השירות החדש עם ועבור לקוחות כרמלה, שכבר מגלים שביעות רצון מהשירות החדש".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



