כסף וצרכנות

חן מזרחי מבטל את ההופעה: מה עובר על הקומיקאי האהוב?

חן מזרחי, הסטנדאפיסט האהוב, הודיע כי בעקבות מצבו הרפואי הוא נאלץ לדחות את ההופעה שלו הערב בקרית גת: "אני נאלץ לדחות את המופע הערב"
מערכת ice | 
חן מזרחי (צילום פייסבוק)
חן מזרחי הוא ללא כל צל של ספק אחד מהסטנדאפיסטים והקומיקאים האהובים ביותר שיש כיום במדינת ישראל. היום (חמישי) מזרחי העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מסר בשורה רעה למעריצים שלו.
מזרחי אמור היה להופיע הערב בקרית גת, אך ברגע האחרון הוא הודיע כי ההופעה לא תתקיים כמתוכנן. בפוסט שהעלה מזרחי לחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "תושבי קריית גת היקרים, קמתי הבוקר לא במיטבי ולכן אני נאלץ לדחות את המופע הערב. אוהב אתכם. תודה על ההבנה".
כזכור, לאחרונה הגיב מזרחי על מקרה קורע לב, בו בן ה-14 מבאר שבע שעבר חרם בכפר סילבר ניסה לשים קץ לחייו. הוא כתב להוריו מכתב פרידה ושתה כדורים עד שאיבד את הכרתו. הקומיקאי חן מזרחי כתב: "בבית החולים סורקה נאבקים על חייו של ילד בן 14 מבאר שבע שניסה לשים קץ לחייו. ואני שואל את עצמי. איפה אותם הילדים המקובלים המנהיגים שרואים ילד לבד ומתעלמים? מה עובר על הדור הזה, נדפקתם לגמרי? קחו ת'ילדים האלה שתפו אותם תרימו אותם. איפה ההורים? מה קורה לחברה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה