כסף וצרכנות

תוכלו לוותר על הקוטג'? תנובה מצטרפת לשובתים

תנובה מצטרפת לשביתה הגדולה במשק נגד הרפורמה המשפטית. במכתב שנשלח לעובדי החברה הוסבר כי מטה החברה ישבות בעוד קווי הייצור ומערך ההפצה ימשיכו לפעול כרגיל
מערכת ice |  3
אייל מליס, תנובה (צילום רמי זרנגר)
על רקע שביתת הענק במשק שהוכרזה היום (שני) על ידי יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, בעקבות הרפורמה המשפטית והכאוס האדיר ששורר בישראל, חברות וארגונים רבים לשביתה. כעת, גם חברת תנובה מודיעה שתיקח חלק בשביתה.
בתנובה שלחו מכתבי לעובדי החברה להסביר כיצד הם יתנהלו במסגרת השביתה. "עובדות ועובדים יקרים", פנתה ההנהלה לעובדים. "כחברת המזון הלאומית איננו יכולים לשבת מנגד, כאשר החברה הישראלית עומדת מול משבר כה משמעותי. בהמשך לקריאתו של יו"ר הסתדרות העובדים, הנהלת הקבוצה וארגון עובדי תנובה מודיעים על השבתת מטה החברה בפתח תקווה החל מהיום, 27.3 בשעה 14:00. מתוך אחריות לביטחון המזון של הציבור, קווי הייצור ומערך ההפצה של תנובה ימשיכו לפעול כסדרם. אנו נמשיך לפעול באיפוק ובכבוד הדדי ונשמור על הבית".
 
על המכתב חתמו חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה, אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, ואחיאב שמחי, יו"ר ארגון עובדי תנובה.
תנובה אינה חברת המזון היחידה שהחליטה לפעול בצורה זו, גם שטראוס החליטה להשבית את המטה, אך להשאיר את קווי הייצור ומערך ההפצה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזירים
    מולייר 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כלהחזירים קפצו כמוצאי שלל בושה איך בעלי הון הצליחו לכופף מדינה פשוט לא יאמן מעכשיו כל חק בכנסת יוציא מיעוט כזה או אחר להפגין .
    סגור
  • 2.
    לא מייצגים אותי
    עובד תנובה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוב מוחלט של העובדים תומך ברפורמה ידיעה מהשטח ההנהלה לא מייצגת את העובדים הפשוטים באחריות.
    סגור
  • 1.
    ראו וזכרו
    אאא 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלו הם החושבים שאנו נחותים פחות טובים והקול שלנו לא שווה - זכרו היטב ואל תתנו להם את הכסף שלכם מקדונלדס מתחםG קניוני עזריאלי פוקס הרשימה בגוגל
    סגור