כסף וצרכנות

חברת החשמל בהודעה מדאיגה: מדוע השירות יצומצם מה-4.9.2023?

חברת החשמל הודיעה כי  תפעל במתכונת מצומצמת בחול המועד פסח. בימים 9.4.23-6.4.23 כולל, יתבצע שידרוג ושיפור המערכות הממוחשבות של החברה, זאת כדי לשדרג את הטיפול בעתיד.
 
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
חברת חשמל הוציאה היום (רביעי) הודעה כי תפעל במתכונת מצומצמת בחול המועד פסח. בימים 9.4.23-6.4.23 כולל, יתבצע שידרוג ושיפור המערכות הממוחשבות של החברה, זאת כדי לשדרג את הטיפול בעתיד.
במועדים אלו לא ניתן יהיה לבצע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט ובמענה הקולי (103) של חברת החשמל. במוקדי השירות 103 יינתן מענה בנושא תקלות באספקת החשמל ולקוחות מונה תשלום מראש ללא חשמל בלבד.
 
עוד נמסר מחברת החשמל: "לא תיגבה ריבית בהתייחס לתקופה זו בחשבונות החשמל. עם סיום השדרוג, החל מיום שני, 10.4.23 בשעה 08:00, חברת החשמל תשוב לשיגרה וניתן יהיה לבצע את כלל הפעולות בשירות העצמי ובמוקדי השירות 103.
לסיום נמסר לצרכנים ברחבי הארץ: "חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות ועושה כל שניתן על מנת לשדרג את השירות ללקוחותיה. חג פסח שמח". אגב, רק אמש בשל תקלות במערכות תשתית הטלפוניה, לא ניתן לקבל כעת שירות במוקדי 103 של חברת החשמל. למרות זאת, כן ניתן לקבל שירותים דרך אתר האינטרנט של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה