כסף וצרכנות

דקטלון בצעד פורץ דרך: אפליקציית תלת מימד ללקוחות

דקטלון, רשת ציוד הספורט הגדולה בעולם, משיקה אפליקציית קניות חדשה של מציאות מדומה עבור Apple Vision Pro, הזמינה  בארצות הברית
מערכת ice | 
דקטלון אפליקציה (צילום דקטלון)
האפליקציה של דקטלון, פרי פיתוח פנימי של מספר חודשים על ידי צוותים ייעודיים, עוצבה מחדש עבור Apple Vision Pro כדי לאפשר ללקוחות לגלות את החידושים האחרונים של החברה ולרכוש את ציוד הספורט האהוב עליהם. בארצות הברית, האפליקציה תציע מבחר מוצרי חוץ ורכיבה על אופניים שנועדו להיות חלק בלתי נפרד מההרפתקאות של אנשים מחוץ לבית.
האפליקציה החדשה מציעה ללקוחות דקטלון חווית קניות פשוטה אך מרתקת על גבי הקנבס האינסופי של Apple Vision Pro. היא תעזור ללקוחות לצפות, לבחור ולרכוש את מוצרי דקטלון החדשים שלהם - כולל צפייה בהם בתלת מימד בסביבה האישית שלהם - ואפילו לגלות את הסיפורים מאחורי כל מוצר. כל זה בשבריר שנייה.
 
העבודה על פלטפורמות חדשות כמו Apple Vision Pro תאפשר ללקוחות לחוות את דקטלון בדרכים חדשות לחלוטין, בבית ובחנויות. אפליקציה זו היא הדוגמה הראשונה להבטחתה של דקטלון להציג לקהל הלקוחות עולם חדש לגמרי של אפשרויות.
מנכ"לית דקטלון, ברברה מרטין קופולה: "אנו נרגשים להציע ללקוחותינו חוויה ייחודית וסוחפת שכזו באמצעות Apple Vision Pro. אנחנו לוקחים צעד נוסף קדימה במחויבות שלנו לחדשנות בעולם הספורט המודרני. לקוחות יכולים להיכנס לאוהלים שלנו או לבדוק את האופניים החדשים שלנו בתלת מימד מהנוחות של ביתם - מהפכה בחוויית הקנייה. מה שיבוא בעתיד חייב להיות יוצא דופן, שכן אנחנו ממשיכים ללוות אנשים בחוויות הספורט שלהם בדרכים חדשות ומרגשות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה