תוכן שיווקי

4 דברים שלא ידעתם על קידום בגוגל

תוכן מקודם |
number-1982282_1280 (צילום Pixabay)
להשקיע כל כך הרבה כסף כדי לבנות אתר מבלי לקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל זה כמו לזרוק כסף לפח. עצם קיומו של האתר בלבד לא יביא לכם תנועה ולקוחות. האתר הוא תשתית אליה אתם רוצים לשלוח את התנועה שלכם באמצעות טכניקות פרסום שונות. אחת מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט אם לא המובילה שבהן היא הקידום בגוגל. להלן כמה דברים שאולי לא ידעתם על קידום בגוגל.
האיכות חשובה יותר מהכמות:
בתחילת שנות האלפיים עם צמיחתה המטאורית של גוגל כמאגר מידע מס' 1 בעולם קמו יותר ויותר בעלי עסקים מדי יום והשקיעו כספים בקידום האתר שלהם בגוגל. אחד הפרמטרים שהשפיעו ומשפיעים הכי הרבה עד היום הוא בניית קישורים נכנסים לאתר שלכם. הקישורים הנכנסים ממקור אחר ברשת לאתר שלכם משמשים כמעין המלצה על האתר שלכם. כלומר, קישורים שונים מרחבי הרשת מראים לגוגל כי האתר שלכם באמת מחלק תוכן טוב עד כדי כך שהם ממליצים עליו. זה נשמע הגיוני נכון? אז זהו שאנשים רבים ניצלו זאת בעבר ומרבית פעילות הקידום האורגני שלהם התנקזה להכנסת קישורים רבים ככל האפשר מכל רחבי הרשת לאתר הלקוח שלהם. הם פעלו מהבוקר עד הערב במטרה להכניס כל קישור אפשרי מכל מקום כדי לקבל יותר נקודות דירוג ולשפר את דירוג האתר של הלקוח שלהם. כיום – האיכות חשובה יותר מהכמות. אחד השינויים הגדולים שעשתה גוגל בשנים האחרונות היה לייחס יותר חשיבות לאיכות הקישור מאשר לכמות. כך למשל שהיום קישור אחד יכול להיות שווה יותר מאלף קישורים אחרים ספאמיים.
ביטויי זנב ארוך טובים יותר מביטויים קצרים:
אם תפנו לחברת קידום אורגני היום בדרך כלל תקבלו הצעת מחיר לפי ביטויי מפתח, על אף שיש חברות שמקבלות כסף לפי גודל חבילה ובהתאם לתקציב ולגודל החבילה מקדמות מגוון רחב יותר של מילות מפתח בשיטת קידום בגוגל ייחודית משלהם. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, הרי שהקידום יהיה מבוסס בסופו של יום על קידום האתר בביטויי מפתח מסוימים שהגולשים עשויים לחפש ואתם רוצים להופיע שם במקום הראשון. כדאי לכם לדעת שביטויי זנב ארוך, כלומר משפטים ארוכים, יותר מחופשים בגוגל מאשר ביטויים קצרים של 2-3 מילים. על אף שאלה נחשבים לביטויים ספציפיים יותר וכנראה שגם נפח החיפושים שלהם יהיה יותר נמוך, עדיין ישתלם לקדם כמות גדולה יותר של ביטויים מסוג זה (שיהיו בדרך כלל גם בעלי תחרות נמוכה יותר) מאשר רשימה קצרה יותר של ביטויים כלליים ומלאים בתחרות.
תוכן ארוך יותר בדרך כלל גם טוב יותר:
מרבית האנשים חושבים שאם המאמר ארוך יותר כך יותר אנשים פוסחים עליו בשל האורך שלו ומתעצלים לקרוא. זה נכון עבור חלק מהמשתמשים אבל לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא נמצא סטטיסטית שאנשים נהנים להגיב ולשתף מאמרים ארוכים יותר, שיש בהם כמות גדולה של תוכן וערך. כך שבפעם הבאה שאתם מזמינים מכותב תוכן מאמרים לאתר שלכם או כותבים אותם בעצמכם אל תפחדו לכתוב מאמרים ארוכים יותר.
לשאוף למקום הראשון:
מרבית האנשים שמחפשים בגוגל בכלל לא עוברים הלאה לעמוד השני של התוצאות ורובם המכריע מתרכז רק במעלה הדף ואפילו לא מתאמץ לגלול מעט למטה. 90% מהגולשים נכנסים לשלושת התוצאות הראשונות ורק 10% מהם נכנסים לתוצאות נוספות בעמוד הראשון והשני. ככל שתעלו יותר גבוה בדירוג כך יותר אנשים ייכנסו לאתר שלכם. מקום ראשון בתוצאות הדירוג ימשוך אליכם לאתר פי כמה יותר אנשים מאשר המקום השני והשלישי וכך הלאה.
לסיכום; עולם הקידום האורגני בגוגל הוא עולם שלם עם אינספור דברים שיש לדעת ולהתעדכן עליהם מדי יום. כדאי לתת לחברת קידום מקצועית, כמו קילרמדיה, לקדם את האתר שלכם כיוון שחברת קידום שעושה זאת במשרה מלאה גם דואגת להתעדכן אודות חידושים בתחום. ידע מקדים ומהיר על הסודות והחידושים השונים במנועי החיפוש עוזר לחברה להימנע מפגיעה בדירוג האתר בגוגל וכן נותנת לחברה יתרון על פני חברות קידום מתחרות. גם לכם כבעלי עסקים המשקיעים אלפי שקלים או יותר בחודש עבור קידום האתר שלכם – כדאי לכם להתעדכן מפעם לפעם אודות השינויים בעולם הקידום האורגני ולוודא שהחברה שלכם עובדת נכון ועם היד על הדופק.
בנוסף לקידום אתרים, מוצרי פרסום איכותיים יכולים לסייע לכם למשוך כמה שיותר לקוחות. כל אחד מאתנו אוהב לקבל מתנות, והלקוחות יעריכו אתכם יותר על כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה