קריפטו

הביטקוין ישבור שיא? ההערכות לאחר שמחירו התייצב מעל 48,000 דולר

המטבע המוביל את שוק הקריפטו התנודתי וחסר היציבות, הביטקוין, התפוצץ בסוף השבוע האחרון וחצה את רף ה-48,000 דולר. עם צפי להקלות רגולטוריות ברחבי העולם, האם מחירו ישבור שיאים?
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום pngwing)
הביטקוין, המטבע הדיגיטלי המוביל בבורסת הקריפטו התנודתית מאד וחסרת היציבות, וגם זה שאחראי למהפכת המטבעות הדיגיטליים כאשר פרץ לחיינו וטלטל את המערכות הפיננסיות בעולם, חצה בסוף השבוע האחרון את מחיר ה-48,000 דולר, מחיר שראה הביטקוין פעם האחרונה רק לפני שנתיים.
כמובן שמדובר באופטימיות זהירה מאחר והביטקוין כבר הגיע לרמות האלו אך התרסק חזרה, וכאשר הגיע שוב לרמות האלו בסוף השבוע, יחד עם הצפי להמשך חקיקת רגולציה מתאימה למבעות דיגיטליים ברחבי העולם, פתח למשקיעים פתח קטן של תקווה, לאחר שרבים מהם חששו.
סינגפור, דובאי והונג קונג כבר רבות ביניהן על משקיעי קריפטו כאשר כל אחת מהמדינות מנסה לייצר בטווח הזמן הקרוב קרקע פורייה למשיכת משקיעים, בצורה של הקלות רגולציה ומתן אפשרויות מסחר טובות.
בנוסף להן, גם הכלכלות הגדולות לוטשות עיניים לכיוונה של רגולציה מתירנית יותר אך זהירה בכל הקשור לקריפטו. בארצות הברית אושרו לאחרונה תעודות סל העוקבות אחר הביטקוין, ובבריטניה אמרו כי שנת 2024 תהיה שנה מלאה בשינויים רגולטורים. 
עבור משקיעי הקריפטו מדובר בבשורה אדירה מאחר ולראשונה, נראה כי גם המערכות הפיננסיות בכלכלות הגדולות בעולם שמות את הקריפטו במקום של כבוד ומתייחסות למטבעות כאל אפיק פיננסי לגיטימי.
עם האופטימיות הזו שמגיעה בעקבות שנה רצופה החלטות בשוק הקריפטו, גוברות ההערכות בשוק כי מחיר הביטקוין יחצה את רף ה-50 אלף דולר הידוע לשמצה, ועשוי להגיע בשנים הקרובות למחירי שיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה