קריפטו

כריית הביטקוין תוגבל? זה המהלך של משרד האנרגיה האמריקני

על רקע עליית המסחר במטבע הקריפטו הפופולרי, עלתה בהתאם צריכת החשמל בארה"ב, שכן עבור כריית ביטקוין דרוש מחשב עוצמתי במיוחד. מנהל המידע לאנרגיה האמריקני הוציא צו מיוחד שדורש לבדוק את המצב, והתוצאות עשויות להשפיע על התחום באופן ניכר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום shutterstock)
משרד האנרגיה האמריקני בוחן מקרוב את תחום כריית הביטקוין, שהתחיל להוות עבורו בעיה בתקופה האחרונה. המהלך מגיע על רקע חששות של אנשים רבים מכך שבעקבות המסחר הנרחב בביטקוין וכרייתו, צריכת החשמל במדינה הולכת וגדלה באופן לא פרופורציונלי.
צו חירום יצא מטעם מנהל המידע לאנרגיה (EIA), שיסקר את השימוש בחשמל של כורים נבחרים בארה"ב במהלך ששת החודשים הקרובים. אמנם מדובר בגוף ניטרלי שאינו אמור ליישם או לאכוף מדיניות אלא רק לאסוף מידע, אך אין זה אומר שהסקר שלהם לא ישפיע על הרגולציה. ההצדקה עצמה לצו החירום הגיעה בעקבות עליה של מחיר הביטקוין ביותר מ-50% בתוך חודשים ספורים, מה שלדברי הארגון "תמרץ יותר פעולות מסחר בקריפטו", אשר הובילו בסופו של דבר לעליית צריכת החשמל.
חשוב להסביר כי ההליך של כריית ביטקוין מצריך מחשבים יעודיים אשר צורכים כמות גבוהה של חשמל – זו הסיבה שככל שהמסחר בתחום מתפתח, כך גם עולה הדרישה לחשמל מטעם כורי הביטקוין. לכן, בארה"ב מתחילים לבדוק את התופעה ההולכת והגוברת של המסחר, וכל שנותר הוא להמתין ולגלות האם הבדיקה תשפיעה על מדיניות הקריפטו בארה"ב בדרך זו או אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה