קריפטו

תעודות הסל של ביטקוין ספוט החלו להיסחר: "היה צורך באתגר משפטי"

לאחר האישור הרשמי שהתקבל ביום רביעי, תעודות הסל של ביטקוין ספוט החלו להיסחר באופן רשמי ביום חמישי. סוי צ'ונג, מנכ"ל CF Benchmarks: "סביר להניח שתעודת הסל תיצור יותר ביקוש ולכן יוביל את עושי השוק להקצות יותר הון כדי לתמוך בנזילות הזו"
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
תעודות סל של ביטקוין ספוט, החלו להיסחר באופן רשמי ביום חמישי הזה, זאת בעקבות האישור שהתקבל בנושא יום קודם לכן. על אף הטענות כי האישור עלול לגרום לאחד האירועים החדשותיים ביותר, מחיר הביטקוין מחזיק בערך ב-46,000 דולר, לאחר שהגיע לשיא חדש של 49,000 דולר בתחילת חמישי.
סוי צ'ונג, מנכ"ל CF Benchmarks, ספקית אינדקס הנכסים הדיגיטליים הראשונה והמובילה בעולם,  התייחס לדברים אלו וטען: "סביר להניח שתעודת הסל תיצור יותר ביקוש ולכן יוביל את עושי השוק להקצות יותר הון כדי לתמוך בנזילות הזו. נזילות שוק הקריפטו עדיין לא התאוששה במלואה מהתרסקות ה-FTX בנובמבר 2022".

בתגובה לאישורים לתעודות בסל של הביטקוין ספוט, ציינה קריסטין סמית', נשאית איגוד הבלוקצ'יין, בפוסט שפורסם בפלטפורמת X  (לשעבר טוויטר), כי הדרך לקבלת ההיתר לא הייתה פשוטה:  "החוק בצד שלנו. "היה צורך באתגר משפטי כדי לקבל את אישורי תעודת הסל אתמול. זה לא צריך להיות ככה, אבל כך זה קרה".  
 
ענף הביטקוין ממשיך להציג ביקוש רב מצד שחקנים רבים בעולם. רק אתמול (חמישי), דווח כי תעודות הסל הראשונות בארה"ב שמחזיקות ישירות בביטקוין, רשמו נקודת פתיחה נהדרת, כאשר מניות בשווי של למעלה מ-3.5 מיליארד דולר נסחרו בין 11 קרנות המסחר בביטקוין נקודתיות בארה"ב.
כאמור, מדובר בנתון אשר מדויק לאתמול בשעה 13:00 (שעון ניו יורק). בעקבות כך, אנליסט תעודות הסל בבלומברג, אתנאסיוס פסרופגיס, הדגיש כי "לא היה ספק שהביקוש יהיה חזק לתעודות הסל האלה, אבל המספרים על פני הלוח מרשימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה