קריפטו

התנודתיות בביטקוין נמשכת: זה המחיר אליו הגיע מאז ה-5 במרץ

מטבע הביטקוין בנתון מפתיע שנראה ב-5 במרץ באחרון. על פי אתר החדשות CNBC, מטבע הביטקוין יורד לזמן קצר מתחת ל-60,000 דולר. מוקדם יותר היום, דווח כי הביטקוין ירד ב-0.47%

מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
על פי אתר החדשות האמריקאי CNBC, מטבע הביטקוין נמצא בשפל חסר תקדים אשר התרחש ב-5 במרץ האחרון. על פי הנתונים שחושף אתר החדשות, מטבע הביטקוין יורד לזמן קצר מתחת ל-60,000 דולר. 
מוקדם יותר היום (חמישי) דווח כי מטבע הביטקוין צנח ב-0.47%, שווי השוק שלו הוא 1.21 טריליון דולר ומחירו הוא 62,493.9 דולר. מלבד זאת, היום  נודע כי איגוד הביטקוין הישראלי ושגרירות הביטקוין יחגגו במוצאי שבת את החצייה הרביעית של בלוק הביטקוין, במסיבה בהשתתפות בכירי תעשיית הקריפטו המקומית וקהילת הביטקוין הישראלית.
בכירי ענף הביטקוין צפויים לחגוג את חציית הבלוק בפעם הרביעית. בביטקוין, בניגוד למטבעות המדינתיים, כמות הכסף ידועה מראש ונקבעה בפרוטוקול כבר ביום היוסדו ב-2009. נוכח העובדה כי לא ניתן להדפיס כספים ולדלל את ערך המטבע כמו דולר או בשקל, כמות המטבעות הסופית ידועה מראש. מלבד זאת, קצב "ההדפסה" ידוע מראש והוא בקצב יורד.
בתחילת הדרך נכרו 50 מטבעות בכל בלוק חדש שנוצר, כעבור כ-4 שנים ירדה התמורה לבלוק ל-25 מטבעות, בשנת 2016 נחתכה הכמות הזאת ל- 12.5 מטבעות ובשנת 2020 ירד הפרס לכורים ל- 6.25 מטבעות לבלוק (שהם כ-900 מטבעות חדשים ביום).
אירוע החציה עוסק במצב שבו כמות מהטבעות החדשים נחתכה בחצי.  לטענת בכירים בתחום הקריפטו, בימים הקרובים החציה הבאה צפויה להתרחש וכמות המטבעות החדשים שיונפקו בכל בלוק תהיה 3.125. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה