קריפטו

הקריפטו היומי: העולם קורס, ביטקוין מתפוצץ

ביטקוין זינק היום בשיעור חד וכמעט מחק את ההפסדים של השבועיים האחרונים, בעוד שאר המטבעות עלו גם הם, אך באופן פחות קיצוני. ומה קורה לדוג'קוין?
מערכת ice | 
הקריפטו עולה (צילום unsplash)
בזמן שהכלכלה העולמית עומדת כנראה בפתחו של משבר אדיר בשל ההשלכות המתמשכות של נגיף הקורונה, המלחמה באוקראינה והחרם העולמי שהתעורר בתגובה נגד רוסיה, מטבעות הקריפטו חוזרים כנראה להיות אפיק השקעה בעל אופק אופטימי מאוד – או זה לפחות מה שמצטייר ממה שנראה כתחילתו של זינוק חדש בשוק, לאחר מספר ימים של תנועות מהוססות לכיוונים מנוגדים. היום רשמו כל המטבעות עליות משמעותיות.
ביטקוין, המטבע המרכזי, זינק בשיעור יוצא דופן של כמעט 8% למחיר של 41,917 דולר ושווי שוק של 796 מיליארד דולר.
את'ריום, המטבע הלא פחות חשוב ומרכזי אך עדיין קטן יותר, זינק גם הוא בשיעור מכובד בהחלט של 6.33% למחיר של 2,739 דולר למטבע ושווי שוק של 328 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של פלטפורמת המסחר המובילה, הסתפק בעלייה של 2.57% למחיר של 395 דולר למטבע ושווי שוק של 65 מיליארד דולר.
ריפל, שנראה שתקופת העדנה שלו הסתיימה והוא הפסיק להוביל את המגמה החיובית בשוק, עלה ב-3.27% בלבד, למחיר של 74 סנט למטבע ושווי שוק של 36 מיליארד דולר.
 
קרדאנו, שדווקא חווה לאחרונה תקופה קשה והידרדר מספר מקומות בטבלה כשכבר נראה היה שהוא עומד לאיים על את'ריום במקום השני, עלה היום בשיעור מכובד יחסית של 4.7% למחיר של 84 סנט למטבע ושווי שוק של 28 מיליארד דולר.
ודוג'קוין, שהתמיכה מצד המיליארדרים אילון מאסק ומארק קיובן כבר לא מצליחה להרים אותו לאחרונה כפי שעשתה לפני כמעט שנה, רשם עלייה מתונה יחסית בשיעור של 2.7%, כאשר מחירו עדיין בטווח ה-12 סנט בקירוב למטבע ושווי השוק שלו בקושי מעל 16 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה