קריפטו

עומר אדם מסתער על ה-NFT: מי הראשונים להרוויח?

במסגרת התרחבות עסקי ה-NFT שלו, עומר אדם משיק חברות במועדון ייחודי של 18 חברים, שיהיו הראשונים להחזיק באסימון ייחודי

מערכת ice |  3
עומר אדם והקוף (צילום יחצ)
הזמר ואיש העסקים עומר אדם ממשיך להרחיב את פעילות ה-NFT שלו: לקראת הופעתו בפארק הירקון, וכחלק משיתוף הפעולה בין אדם לחברת טקטונה, הושק היום פרויקט NFT חדש. במסגרת הפרויקט יופקו 18 חברויות מיוחדות במועדון החברים החדש של עומר אדם - The OA Project. 
החברות במועדון תכלול בשלב הראשון NFT ייחודי ומעוצב שמוכיח חברות במועדון וכן כרטיס כניסה זוגי להופעה הקרובה של עומר אדם עם ניקי ג׳אם. בנוסף, 18 הזוכים, שהם 36 איש בסך הכל, ייכנסו למתחם הגולדן רינג של ההופעה, ממנו יוכלו לצפות בהופעה מהמיקום הטוב ביותר, ואף לבקר מאחורי הקלעים של המופע, כולל מפגש אישי עם עומר אדם. 
 
עומר אדם מסר: "כבר הרבה זמן שאני מתעניין ב-NFT, בנכסים דיגיטליים וב-Metaverse. ככל שאני מעמיק בתחום, כך אני נהנה לגלות בו עולמות חדשים ומרתקים. כעת, בפעם הראשונה, אני שמח להתחיל לחלוק את העולם הזה גם עם הקהל שלי. אנחנו נספק חוויה נהדרת לכל הצופים במופע בפארק הירקון, אבל רק לחברים ב OA Project, תהיה חוויה באמת בלתי נשכחת".
לטובת הפרויקט הושק אתר ייעודי omeradam.io, בו יוזמנו המשתתפים לכתוב מדוע דווקא הם צריכים להיות בין ה-18 הראשונים להיכנס למועדון של עומר. הנבחרים יהיו אלו שהכי ירגשו, יצחיקו או יכתבו טקסט מקורי שמתחבר לעומר אדם.
 
כזכור, אין זו עסקת ה-NFT הראשונה בה מעורב עומר אדם. לפני כחודש התחדש הזמר בקוף מקולקציית ה-NFT היוקרתית "מועדון היאכטות של הקופים המשועממים" תמורת מאות אלפי דולרים, ובכך הצטרף למועדון יוקרתי הולך וגדל של אומנים בינלאומיים שרכשו קופים מהקולקציה, דוגמת הראפר אמינם, מדונה, הכדורגלן ניימאר ועוד.
הקופים שבקולקציה לעיל מיועדים לשמש כתמונות פרופיל, לכל אחד מהם יחוד משלו ואת כל אחד מהם ניתן לרכוש כ-NFT בלבד. מעבר לזכויות הקניין הרוחני ביצירה (בעליה יכול לעשות בה ככל העולה על רוחו, דוגמת הצגה על פרטי לבוש), הבעלות על היצירה מקנה לבעליה כרטיס כניסה ל"מועדון היאכטות של הקופים המשועממים", מועדון מקוון שצפוי לקיים אירועים בלעדיים לחברי המועדון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טעות דפוס: המועדון נקרא MC= MONKEY CLUB (ל"ת)
    מאלף 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    NFT ירד במחיר בעוד זמן מסויים
    סילבי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על כספך! תוציא אותו על יצירות אמנות מוחשיים שערכם רק עולה עם הזמן
    סגור
  • 1.
    ערס נשאר ערס
    ישראלי מצוי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם איזה אהבל חושב שמבין בכריפטו חהחהחהחהחהחה
    סגור