תרבות ופנאי

דורין אטיאס ושלומי סרנגה צמודים: "אני אוהבת אותך כל כך לתמיד"

מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס העלתה סרטון מרגש לרשת החברתית "אינסטגרם" ובו תועדה מחבקת את הזמר שלומי סרנגה ומנשקת את כתפו. דורין אטיאס: "אני אוהבת אותך כל כך לתמיד"
מערכת ice |  4
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס, אשר התפרסמה לראשונה בשל פינת משטרת האופנה שלה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", העלתה היום (ראשון) סרטון מרגש ומלא חיבה עם הזמר הים תיכוני שלומי סרנגה. 
בסטורי שאותה פרסמה היום (ראשון) דורין אטיאס לרשת החברתית "אינסטגרם", נצפתה הסטייליסטית ומבקרת האופנה עם סרנגה, כאשר היא מביעה חיבה כלפיו. בסרטון המדובר, אטיאס תועדה צמודה לסרנגה, כאשר היא מחבקת ומנשקת את כתפו. בסרטון של השניים, תייגה מבקרת האופנה והסטייליסטית דורין אטיאס את הזמר הים תיכוני שלומי סרנגה וכתבה לו: "אני אוהבת אותך כל כך לתמיד". 
כידוע, אטיאס נחשבת לאחת הידועניות הבולטות בביצה אשר לא מתביישות להביע את דעתן בפומבי. לרגל יום האישה שחל ביום שישי האחרון, פרסמה הסטייליסטית המפורסמת סטורי חריף במיוחד, בו היא מביעה את כאבה על מצבן העגום של הנשים.
בסטורי כתבה אטיאס בין היתר: "יום האישה בתחת שלי ואם נודה על האמת, המאבק הוא יומיומי. אפליה, אונס, הטרדות על בסיס שעתי, אלימות, פערי שכר, זלזול. נמאס להיות 'אישה חזקה', נמאס מהצורך ב-ME TOO, נמאס מ'גופי ברשותי'. זה כבר מזמן היה חייב להיות המובן מאליו. רוצות לחיות רגיל, רוצות שוויון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דהויה לחלוטין ןמטורללת (ל"ת)
    נדב 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הרבה מח אין לאישה הזאת (ל"ת)
    ניר 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    הזוי
    נירו 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך נותנים לפח מ.....במה ביכלל?
    סגור
  • 1.
    סרנגה מהמם איך אפשר לא לאהוב??
    ליל 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איש מקסים זמר תותח ואדם ערכי
    סגור