תרבות ופנאי

גאלה קוגן בווידוי כואב: "אני רועדת, מה יותר מאיים מסרטן במוח?"

השחקנית אשר חלתה לפני כשנה וחצי בסרטן, שיתפה לאחרונה למגזין "7 לילות" כי הרופאים אמרו שהיא חייבת להתאשפז, וכי היא נאלצה לעבור קרוב ל-40 הקרנות מדי יום. "ראיתי גוש כיעור שלא קשור לכלום", שיתפה
מערכת ice | 
גאלה קוגן (צילום יחצ)
השחקנית גאלה קוגן חלתה לפני כשנה וחצי בסרטן, לאחר שהתגלה בראשה גידול משמעותי. בראיון שערכה למגזין "7 לילות" היא שיתפה את המסע המטלטל שעברה, ואת החששות שהציפו אותה בתקופה החשוכה ההיא. "אמרו שחייבים לאשפז אותי".
קוגן חטפה התקף פרכוס בביתה שאילץ אותה להגיע לבית החולים. היא ציינה כי הרופאים אמרו לה שהניתוח חייב להיעשות מאחר ומדובר בגידול בקנה מידה של כדור טניס, מה שהוביל אותה לעבור קרוב ל-40 הקרנות, כמעט מדי יום, אשר הביאו אותה להיות "כמעט סיעודית", לדבריה. כמובן שלפן הפיזי התלוו גם קשיים נפשיים, עקב השינוי הקיצוני במצב הבריאותי ובמראה של מי שחיה חיים בריאים עד אותו רגע מטלטל.
 
"ראיתי גוש כיעור שלא קשור לכלום", אמרה קוגן בנוגע לשיערה אשר נשר בעקבות ההקרנות. היא התקשתה מאוד לאהוב את המראה שלה, וטענה כי היא הייתה שקופה לגמרי. הדבר לבסוף הוביל אותה לרכוש פאה, איך הביטחון העצמי עדיין נשאר מעורער. "הביטחון שלי התרסק, מה יותר מאיים מסרטן במוח? אני בפוסט-טראומה ברמה שאני רועדת כשאני נזכרת בזה", שיתפה בכאב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה