תרבות ופנאי

הדוגמנית האהובה בווידוי מצמרר: "הרופאים הסירו לי את הסרטן"

כריס ברינקלי, דוגמנית העל האמריקנית, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי במהלך בדיקה שגרתית של בתה היא גילתה שחלתה בסרטן העור. "הרופא הסתכל על כל נמש בזכוכית מגדלת, ומאחר שזה לא היה התור שלי, לא התכוונתי לומר כלום"
מערכת ice | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)
כריס ברינקלי, אחת מדוגמניות העל האמריקניות אשר רק לאחרונה חגגה 70, הודיעה אתמול (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה על הבשורה הקשה מכל – היא חולה בסרטן העור. "תפסנו מוקדם את הקרצינומה של תאי הבסיס (סרטן העור השכיח ביותר, א"י), והיו לי רופאים נהדרים שהסירו את הסרטן ותפרו אותי לשלמות כמו דיור הוט קוטור", כתבה.
היא סיפרה כי היא גילתה את המחלה לאחר בדיקה שגרתית לגמרי של בתה. "הרופא הסתכל על כל נמש בזכוכית מגדלת, ומאחר שזה לא היה התור שלי, לא התכוונתי לומר כלום". בהמשך היא הוסיפה כי ביקשה ממנו להציץ ב"נקודה קטנטנה", והרופא החליט מיד כי הוא שולח אותה לבדיקה מהירה. לסיכום היא כתבה כי ניתן להימנע על ידי הקפדה על הגנה מהשמש, וכי החליטה להקפיד לשנות את אורח חייה כך שתתגונן יותר מפני השמש. "רופאים נהדרים הסירו את הסרטן", כתבה בהמשך.
 
 
ברינקלי הייתה אחת הדוגמניות המוכרות, אשר הקריירה שלה הייתה בשיאה בשנות ה-70 וה-80. כשהייתה בת 63 היא הופיעה בפעם השלישית על שער גיליון בגדי הים של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד", ועשתה מעין היסטוריה כשהייתה לדוגמנית המבוגרת ביותר שהופיעה בשער המגזין, עד שמרתה סטיוארט בת ה-81 גנבה לה את התואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה