תרבות ופנאי

אושר כהן יופיע בבלומפילד? "משהו גדול בדרך"

לאחר 3 הופעות סולד אאוט מוצלחות בהיכל מנורה, אושר כהן מתכנן מופע ענק עוד יותר, באצטדיון בלומפילד המכיל כ-30 אלף מקומות ישיבה. בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו כתב: "תישארו מעודכנים, משהו גדול בדרך"
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
אושר כהן הוא אולי השם החם ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל כרגע, לאחר סערת הפרידה מהאקסית, הזמר שיחרר מיני אלבום הכולל 3 שירים שכל אחד מהם הצליח בדרכו. במהלך השבוע האחרון, כהן מילא את היכל מנורה 3 פעמים כאשר ערך 3 הופעות ענק.
כעת, לפי פרסום של אתר מאקו, הזמר מתכנן לעלות שלב מבחינת מספר האנשים בהופעה ולכבוש את אצטדיון בלומפילד המכיל כ-30 אלף מקומות ישיבה לעומת מנורה המכיל כ-10 אלף. בפוסט הסיכום של שלושת ההופעות במנורה, הוא כתב בסוף "נ.ב - תישארו מעודכנים, משהו גדול בדרך" כנראה מרמז על ההופעה בבלומפילד. רק היום בבוקר, אייל גולן הכריז על 3 הופעות ענק בבלומפילד.
 
לאחר תקופה של חודשים ללא הופעות, מיטב האמנים בארץ מכריזים על הופעות חדשות כאשר היכל מנורה הוא היעד הפופולארי ביותר, אושר כהן, ליאור נרקיס, ששון איפרם שאולוב ועוד כבר הכריזו על הופעות בהיכל זה. ההופעות של אושר כהן זכו לביקורות חיוביות מהקהל שנכח בהופעה, שנהנה גם מהופעות אורח מיוחדות ולא צפויות של הזמרת האהובה קרולינה, הראפר פלד וגם הצמד נס וסטילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה