תקשורת ומדיה

אושר כהן מובך: מעריצים שינו את מילות השיר, זה הדבר ההזוי שכתבו

לאחר הסערה שהתעוררה ברשת עקב הפרידה של אושר כהן וארוסתו לשעבר, סהר נועם והסטורים השנויים במחלוקת שהעלתה, אושר כהן שחרר שלושה שירים חדשים, באחד מהם אלמונים נכנסו דרך האפל מיוזיק ושינו את המילים ל"סהר הבת ז**ה"
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
אחד הזמרים המצליחים בארץ כרגע, אושר כהן, הציע נישואין לסהר נועם לפני מספר חודשים, זמן קצר לאחר מכן הם הודיעו על פרידה, מה שהפתיע המון מהעוקבים והקהל ברשתות החברתיות. אך הדרמה רק התחילה, לאחר הפרידה, סהר שיתפה לסטורי באינסטגרם שלה סרטון בו היא מתנשקת עם גבר אחר ותייגה גופי תקשורת כמו ערן סוויסה וישראל בידור, לאחר מכן היא סיפרה שאושר בגד בה פעמיים. 
ביום חמישי האחרון, אושר כהן שיחרר 3 שירים חדשים שנכתבו לאחר הפרידה מסהר, כאשר שלושתם מתייחסים בצורה כזו או אחרת לפרידה ולזוגיות שחוו השניים. השיר שהכי בולט בהתייחסותו לנושא הוא השיר "עד שירד הסהר" הכולל בו מילים כמו "איך לא לקחתי מה שנתת את הולכת אני ממוטט" ו-"אני שונא את הסהר מתגעגע יותר". תקלה חריגה התרחשה באפל מיוזיק היום, כאשר מעריצים שכלל הנראה השתמשו באתר מיוחד הנקרא מיוזיק מאטצ', הוסיפו במילות השיר, סהר הבת ז**ה. 

צילום מסך אפל מיוזיק
כמובן שאת המילים האלו אושר כהן לא אמר בשיר, אך כנראה יש מספר אנשים שהיו רוצים לשמוע אותו כן אומר את המילים האלו. 
עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אושר כהן מסר בתגובה לערן סוויסה: "יש אתר שנקרא מיוזיק מאטצ' ובו הקהל והמעריצים יכולים לעדכן ליריקס של שיר לכל הפלטפורמות המוזיקליות של אפל מיוזיק וספוטפיי. אחד האנשים שינה את המילים התקינות של השיר של אושר כהן. מיד שהתגלה השינוי בטקסט נעשתה פניה לאפל מיוזיק על מנת לתקנה למילים הנכונות, עדכון כזה לוקח כ-5 ימים מרגע הגשת הבקשה. ברמת הטכני פתרנו את הבעיה אבל שינויים כאלה לא מופיעים באופן מיידי. מקרים כאלו כבר קרו לא מזמן עם שירים של אמנים אחרים וחברות הניו מדיה מודעות לזה ומטפלות בנושא"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה