תרבות ופנאי

אביב גפן יודע? לאחר שנה וחצי של זוגיות, זה הצעד הבא של גרושתו

שני פרידן, גרושתו של אביב גפן, נמצאת כבר שנה וחצי עם המיליארדר מריוס נכט. במהלך חופשה זוגית של השניים בה נכחו גם ילדיהם מנישואיהם הקודמים, נכט שלף את הטבעת והציע נישואים לפרידן, שמיד השיבה לו בחיוב
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום All in)
אביב גפן ובת זוגו לשעבר שני פרידן, הודיעו כי הם נפרדים באוקטובר 2022, אחרי 23 שנות זוגיות, מתוכן היו נשואים במשך 17 שנה. השניים הורים לשני בנים משותפים, דילן ואליוט. לפני כשנה וחצי התחילה פרידן זוגיות עם מריוס נכט, ונראה כי כעת הקשר ביניהם עולה שלב ל"דבר האמיתי".
כפי שפרסם לראשונה ערן סוויסה, במהלך חופשה של השניים בה נכחו גם ילדיהם מנישואיהם הקודמים, מריוס שלף את הטבעת והציע נישואים לפרידן, אשר מיד השיבה לו תשובה חיובית.
 
כזכור, ביום הודעת הגירושים, גפן כתב בסטורי באינסטגרם שלו: "שני ואני רוצים לעדכן שאחרי 23 שנה החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן, לבחון את האהבה שלנו למעננו ולמען הילדים שלנו. אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים, ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את הפרטיות שלנו למען שלום הילדים והמשפחה שלנו".
עם זאת, במהלך יום הבחירות לרשויות המקומיות הוא הפתיע את עוקביו באינסטגרם כאשר פרסם תמונה משותפת שלו ושל זוגתו הנוכחית, שרון קאופמן, יחד עם גרושתו ובן זוגה. התמונה של הארבעה צולמה בקלפי בתל אביב ביום הבחירות לראשיות המקומיות. גפן כתב לצד התמונה: "כל אחד והבחירות שלו", תוך שהוא מציג מערכת יחסים טובה עם פרידן, אם ילדיו, ובן זוגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה