תרבות ופנאי

אינסטגרם מעיפה את קניה ווסט מהאפליקציה, מה הסיבה?

הזמר הושעה מכל פעילות ברשת החברתית ל-24 שעות, זאת לאחר שהתבטא בצורה גזענית כנגד מנחה התכנית "דיילי שואו", טרבור נואה, שאמר עליו ועל אשתו לשעבר: "אולי לא תרחם על קים קרדשיאן כי היא עשירה ומפורסמת". ווסט הספיק למחוק את הפוסט עוד קודם לכן
מערכת ice | 
קניה ווסט, אינסטגרם (צילום pexels, מסך MTV)
קניה ווסט הושעה מכל פעילות ברשת החברתית אינסטגרם למשך 24 שעות, זאת לאחר שפרסם השמצה גזעית שהופנתה למנחה התכנית האמריקאית "דיילי שואו", טרבור נואה, כאשר המידע אושר לרשת החדשות CNN. 
ווסט הפר את מדיניות הפלטפורמה בנושא דברי שטנה, בריונות והטרדה, לפי Meta. הוא מוגבל מלפרסם, להגיב ולבצע פעולות אחרות למשך 24 שעות והחברה תנקוט פעולות נוספות במידת הצורך, אמר הדובר.
ווסט פרסם השמצה שהופנתה כלפי נואה ביום רביעי, לאחר שמנחה התוכנית התייחס ליחסו של הראפר לאשתו לשעבר קים קרדשיאן ולחברה הקומיקאי פיט דיווידסון בקטע ב"דיילי שואו" ביום שלישי.
"אולי לא תרחם על קים כי היא עשירה ומפורסמת", אמר נואה בקטע. "אבל מה שהיא עוברת מפחיד לראות ומאיר זרקור על מה שעוברות כל כך הרבה נשים כשהן בוחרות לעזוב".
בפוסט של ווסט, מאז שנמחק על ידי אינסטגרם, הוא החליף את מילות השיר "קומבייה" בכינוי גזעי. לפני הסרת הפוסט, נח הגיב בהבעת הערצתו לווסט כאמן ודאגתו הכנה לו ולמשפחתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה