נדל"ן ותשתיות

אילת קורסת, ב"ש חוזרת לעניינים וקניה ווסט מתחדש

קריית המשרדים בעיר הדרומית בישראל על סף קריסה, אלקין החזיר את בירת הנגב למשחק, הכוכב רכש אחוזה מטורפת במאליבו, פרויקט ענק בבית שמש וגם: איפה אפשר להשיג דירה בפחות ממיליון שקל? ידיעות השבוע בנדל"ן
כפיר אדר |  1
הבניין המפונה באילת (צילום דוברות עיריית אילת)
זו החברה שתשקיע 1.5 מיליארד שקל בפרויקט בבית שמש: המגה פרויקט "תכנן ובנה" של קבוצת נתיב וחברת שפיר הנדסה ברמת בית שמש ד5 - צובר תאוצה. לאחר ששילמו לרמ"י כ-280 מיליון שקל על עלות הקרקע, השתיים הודיעו על היערכות מוגברת לקראת תכנון המתחם הכולל כ-1,036 יח"ד, מי האדריכל שיוביל את הפרויקט? לידיעה המלאה לחצו כאן.
כוכבי משחקי הכס רכשו אחוזת ענק בעשרות מיליוני דולרים: ג'ו ג'ונס וסופיה טרנר, כוכבי משחקי הכס שנישאו לפני שלוש שינם, רוכשים את אחוזת הפאר הבאה שלהם - נכס מפנק במיוחד שכולל רציף עגינה, בריכה, ספא ועוד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בעלות של 2 מיליארד דולר: גוגל תרכוש משרדים חדשים: ענקית החיפוש באינטרנט מתכננת לרכוש בניין משרדים חדש במנהטן בעלות של מיליארדי דולרים, במה שיהפוך לעסקת רכישת בניין המשרדים היקרה ביותר בארצות הברית מאז מגפת הקורונה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קניה ווסט רכש אחוזה במאליבו, זה סכום העתק ששילם: המוזיקאי המוערך בכ-6.6 מיליארד דולר שילם במזומן לא פחות מ-57 מיליון דולר על אחד מהבתים המפוארים והייחודיים בקליפורניה. הבית המפואר הוערך ב-75 מיליון דולר וכעת מגיע לידיו של ווסט שמחזיק בתיק נדל"ן השווה 200 מיליון דולר לערך ,וגם: מה האקזיט שעשה המוכר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
איפה תוכלו לקנות דירה בפחות ממיליון שקל? במהלך תקופת החגים נמכרו דירות רבות בפחות ממיליון שקל, כאשר בערד נמכרה דירת 2 חדרים במחיר של 380 אלף שקל בלבד, ובנהריה דירת 3 חדרים ב-670 אלף שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
באר שבע חוזרת למשחק: זה מהלך הענק של זאב אלקין: שר הבינוי והשיכון הסיר את החסמים ולאחר שנתיים בב"ש חוזרים לשווק במסגרת הסכם הגג: העיר הדרומית להוביל את נושא הדיור ותקדם שיווק של כ-1,500 יחידות דיור, לצד פיתוח שכונות חדשות, חידוש תשתיות תחבורה, הקמה של עוגני תעסוקה ופרויקטים עירוניים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה באילת: קריית המשרדים בעיר בסכנת קריסה: שבוע לאחר האסון בחולון, עיריית אילת פינתה את בניין קריית המשרדים בעקבות תלונה שהתקבלה במינהל ההנדסה, בהתאם לדוח הראשוני נקבע כי: "השימוש במבנה מוגדר כמסוכן". ראש העיר מכנס הערכת מצב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבדקו שוב את המידע
    אילתי 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר לא קורס הדליקו את החשמל. לידיעתכם, גם אם רצפת קומת הקרקע קורס היא קורסת למרתף והבניין לא יקרוס כי הוא על עמודים
    סגור