נדל"ן ותשתיות

בעלות של 2 מיליארד דולר: גוגל תרכוש משרדים חדשים

ענקית החיפוש באינטרנט מתכננת לרכוש בניין משרדים חדש במנהטן בעלות של מיליארדי דולרים, במה שיהפוך לעסקת רכישת בניין המשרדים היקרה ביותר בארצות הברית מאז מגפת הקורונה
כפיר אדר | 
גוגל (צילום unsplash)
גוגל מתכננת לרכוש בניין משרדים במנהטן תמורת 2.1 מיליארד דולר, כך מסרה החברה אמש (שני), וזו תהיה הרכישה היקרה ביותר של בניין משרדים בודד בארצות הברית מאז פרוץ. מגיפת הקורונה, ומשקפת את התוכנית הגדולה יותר של ענקית הטכנולוגיה להרחיב את שטח המשרדים שלה להחזיר את העובדים למשרד.
גוגל מתכננת לפתוח את הסניף בסנט ג'ון במנהטן עד אמצע 2023 כדי לשמש כמטה החברה בניו יורק בו ישוכנו צוותי מכירות ושותפויות נוספות, כך מסרה החברה בפוסט בבלוג. החברה שוכרת כיום את האתר ברחוב וושינגטון 550.
12,000. זה מספר עובדי גוגל בניו יורק לבדה, מה שהופך את משרד ניו יורק לכוח העבודה השני בגודלו מחוץ לקליפורניה. בשנת 2018, החברה העסיקה כ-7,000 עובדים בעיר, כך דיווח כתב העת "ויורל פלויד", מנהל המדיניות הציבורית והעניינים הממשלתיים של גוגל.
הרכישה מגיעה כשהחברה מתכוונת להגדיל את שטחי המשרדים שלה ולהחזיר את העובדים באופן אישי לעבודה. על פי הדיווחים, החברה שוקלת לבצע הורדת שכר לעובדים שבוחרים לעבוד באופן מקוון. העובדים מרחוק במקומות זולים יחסית במדינה כבר מקבלים שכר קטן יותר מעמיתיהם באזורים יקרים יותר. גוגל עיכבה את חזרת עובדיה למשרד עד לינואר הקרוב.
גוגל היא אחת מחברות הטכנולוגיה, לצד אמזון וטוויטר, שהעדיפו את ניו יורק בזכות מאגר כוח העבודה הגדול שלה ופונים לאנשי מקצוע צעירים. חברת הטכנולוגיה שבסיסה בקליפורניה הודיעה בעבר כי תשקיע השנה למעלה מ-250 מיליון דולר במשרדה בניו יורק ותגדיל את מספר העובדים שלה ל-14,000, כך נכתב בבלוג שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה