נדל"ן ותשתיות

כוכבי משחקי הכס רכשו אחוזת ענק בעשרות מיליוני דולרים

ג'ו ג'ונס וסופיה טרנר, כוכבי משחקי הכס שנישאו לפני שלוש שינם, רוכשים את אחוזת הפאר הבאה שלהם - נכס מפנק במיוחד שכולל רציף עגינה, בריכה, ספא ועוד
מערכת ice |  3
משחקי הכס (צילום יח"צ)
זוג כוכבי משחקי הכס ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר רכשו אחוזה מפוארת ומפנקת במיאמי בסכם של 11 מיליון דולר. בני הזוג, שנישאו לפני כשנתיים וחצי והביאו את ביתם המשותפת וילה, בת השנה הציעו לאחרונה את ביתם בלוס אנג'לס למכירה, והיום כאמור הם כבר מחזיקים בנכס הבא שישמש להם בית.
האחוזה של בני הזוג מתפרשת על שטח של עשרה דונמים ושוכנת על החוף במיאמי, ב"רחוב האי". בנכס החדש של בני הזוג יש שישה חדרי שינה לצד שמונה וחצי חדרי רחצה. בין הפינוקים שהנכס מציע אפשר למצוא מרתף יין, חדר כושר, בריכת שחייה, ספא, סאונה, גינות, טרסות וכמובן בריכה. הבית ששוכן בצמוד לאגם כולל גם איזור עגינה קטן ליאכטה בסמוך לשטח.
הנכס נרשם למועמד למכירה בספטמבר 2020 תמורת כמעט 12 מיליון דולר. הבית, שנבנה בשנת 1980, נמכר לאחרונה בשנת 2014 תמורת 4.2 מיליון דולר. המוכר, הוא יו"ר ומנכ"ל של חברה קטנה בארה"ב.
השכונה ביי פוינט, צפונית למרכז העיר חוותה לאחרונה שיא במכירות דירות יוקרתיות. בדצמבר רכש בכיר לשעבר בגולדמן זאקס בית חוף בשכונה תמורת 11.3 מיליון דולר, וקבע שיא לקהילה. שיא זה עלה בחודש מאי עם מכירה ב-17.4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ג׳ו ג׳ונס כוכב משחקי הכס? אתם בכלל בודקים את התוכן שלכם (ל"ת)
    ביזיון 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בלי תמונה של השחקנים. בלי תמונה של הבית. אייטם מוזר.... (ל"ת)
    קורא 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מוזר
    קובי 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מוזר. מחפשים רק למכור כותרות.
    סגור