תרבות ופנאי

עידן רייכל והקהל ריגשו בצל הפיגוע: "הטרוריסטים לא יחליטו"

שירת תקווה המונית בהיכל התרבות בתל אביב לאחר היוודע הפיגוע בדיזנגוף, הזמר ביקש מהפלהרמונית לנגן את ההמנון הלאומי וכל הנוכחים שרו בעוצמה: "החלום הרטוב של כל טרוריסט הוא שנבטל את הקונצרט ונלך הביתה, ונשבש שגרת חיים. אנחנו נשארים, אתם תשירו איתי"
מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
גם עולם התרבות נאלץ לחוות את הפיגוע בדיזנגוף, אך בדרך קצת אחרת. מעבר להצגה בבית ליסין שנאלצה להמשך עוד קצת כדי לשמור על הקהל בטוח בתוך תחומי המתחם, גם בהיכל התרבות ניסו לשמור על האווירה החיובית בערב הקשה אחרי מסע ההרג.
רן בוקר חשף: "בערב הקשה הזה, שירת התקווה בהופעה בהיכל התרבות בתל אביב: הזמר עידן רייכל ביקש הערב מהתזמורת הפילהרמונית איתה הופיע לנגן את ההמנון הלאומי, והקהל נעמד על רגליו ופצח בשירה מרגשת".
 
רייכל אמר לקהל: ״רציתי להגיד לכם ערב טוב, גם ערב כזה הוא ערב טוב. כל ערב בארץ ישראל הוא ערב טוב, שום טרוריסט לא יחליט לנו מה זה ערב טוב. החלום הרטוב של כל טרוריסט הוא שנבטל את הקונצרט ונלך הביתה, ונשבש שגרת חיים. אנחנו נשארים, אתם תשירו איתי״.
 

שמעון ריקלין מגיש ערוץ 14 שיתף: "ליוויתי את הבן שלי ואשתו להיכל התרבות להופעה של רייכל. וכשהלכנו ברחוב שאני מתגורר בו. דיברנו על ההבדל בין מכמש לתל אביב. ואז אמרתי לו. אין מה לעשות. מרגישים פה יותר בטוח ממכמש. ואז הוא אמר לי. אבא אני לא מרגיש ככה. ודקה אחרי. צופרים משטרות ואמבולנסים ופיגוע קשה. צדק ממני הבן שלי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה