תרבות ופנאי

כמה ירוויחו האמנים ביום העצמאות? הסכומים המפוצצים נחשפים

מופעי יום העצמאות ייערכו בחודש הבא והסכומים שיגבו האמנים נחשפים: המופע המשולב של עיריית רחובות, כמה ירוויחו האמנים שיגיעו לבמות בירושלים ומי ירוויח את הסכום הגבוה ביותר. כל התשובות בפנים
מערכת ice | 
יום העצמאות (צילום pixabay, פלאש 90/ ענת חרמוני)
בזמן האחרון דובר רבות על השכר האסטרונומי שמבקשים אמני ישראל כדי להופיע על במות יום העצמאות בערים השונות. עיריות רבות החליטו להגביל את הסכומים, ובכל זאת אמנים רבים יקבלו לכיסם עשרות אלפי שקלים למופע חד פעמי של ערב אחד. אז מי יופיע הערב (רביעי) באזור שלכם, וכמה כסף יקבל בעבור ההופעה? קבלו את הפרטים. 
לפי נתוני אתר ynet, בבאר שבע תופיע יובל דיין שתקבל עבור הופעתה 57 אלף שקלים, סאבלימינל עם 40 אלף שקלים ויובל המבולבל עם 38 אלף שקלים. באשקלון תופיע להקת טיפקס שחבריה יקבלו 90 אלף שקלים עבור ההופעה, הראל מויאל יקבל 70 אלף שקלים. עמיר בניון יקבל 70 אלף שקלים על הופעתו באשדוד, ובירוחם יופיעו שלישיית מה קשור בעלות של כ-120 אלף שקלים.
ברחובות החליטו לקיים מופע ענק בעלות כוללת של 450 אלף שקל, זאת רק מבחינת התשלום לאמנים, כאשר ישי לוי יקבל כ-70 אלף שקלים, הדג נחש יקבלו 70 אלף שקלים, להקת טיפקס יקבלו 68 אלף שקלים. ישי לפידות יופיע עם זמרים מקומיים עבור 62 אלף שקלים, ואלרי חמאתי שהתגלתה ב"הכוכב הבא" תקבל 50 אלף שקלים, מיקי גבריאלוב יקבל את אותו הסכום, אלי לוזון יקבל 40 אלף שקלים וכך גם עינת שרוף. 
 
בלוד יופיעו חברי הפרויקט של רביבו והם יהיו בכירי המשתכרים בעיר עם 90 אלף שקלים, בעוד אחריהם עידן עמדי עם 80 אלף שקלים ונרקיס, ש'תסתפק' ב-60 אלף שקלים. בגדרה תופיע נרקיס עבור שכר של 55 אלף שקלים. במודיעין יופיע הראל סקעת, שירוויח 70 אלף שקלים.
ברעננה יופיע עידן חביב שיקבל 94 אלף שקלים, רן דנקר שיקבל 85 אלף שקלים, שירי מימון עם 82 אלף שקלים והתקווה 6 שיקבלו 80 אלף שקלים. צפונית משם, בנתניה השקיעו גם כן עם הופעות של סטפן (70 אלף שקלים), שירי מימון (70 אלף שקלים), רמי קלינשטיין (64 אלף שקלים) ולירן דנינו (79 אלף שקלים). בפרדסיה ובקדימה יופיע הזמר קובי אפללו שיקבל 60 אלף שקלים. על הבמה ברמת השרון יעלו אברהם טל (120 אלף שקלים) ודיקלה (70 אלף שקלים) שתופיע גם בהוד השרון בתמורה לאותו הסכום. עוד על הבמה בהוד השרון יעלה עברי לידר (100 אלף שקלים) שיופיע גם בצור יצחק.
 
בירושלים החגיגה תתחלק בין מספר מוקדים, כאשר גן העצמאות יופיעו עידן עמדי, שלומי שבת וזהבה בן, שיקבלו 100 אלף שקל כל אחד, בעוד אלה לי להב תקבל 60 אלף שקלים ועדן אלנה תקבל 40 אלף שקלים. בבמת ספרא תופיע להקת תיסלם שתקבל 115 אלף שקלים, ריקי גל עם 60 אלף שקלים ושימי תבורי עם 30 אלף שקלים. בבמת כיכר ציון בבירה יופיעו שמעון בוסקילה (60 אלף שקלים), אתי לוי עם להקת אתניקס (49 אלף שקלים) ונופר סלמאן (35 אלף שקלים). בבמת מוזיאון הסובלנות: רד בנד (60 אלף שקלים), קרולינה (55 אלף שקלים), פול טראנק (45 אלף שקלים) וג'ימבו ג'יי (35 אלף שקלים).
באריאל יעלה על הבמה ליאור נרקיס, שגם הוא חווה ירידה בשכר לעומת התקופה שלפני הקורונה ו'יסתפק ב-140 אלף שקלים'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה