תרבות ופנאי

קובי אפללו: "מתחרים מי יביא את הטקסט הכי מטומטם"

הזמר והיוצר קובי אפללו יוצא במתקפה חריפה נגד דור האמנים הצעיר שפורץ בשנים האחרונות ומטיח מילים קשות על האופן שבו בוחרים את היצירות שלהם, "קלסיקה זה מה שהולך תמיד"
מערכת ice |  2
קובי אפללו (צילום אלדד רפאלי)
הזמר והיוצר קובי אפללו יוצא הבוקר (שני) למתקפה נגד סצנת הפופ הצעירה בישראל ומעניק שמו"ס בלתי סמוי לכוכבים הצעירים שפורצים בשנים האחרונות עם שירים שחלקם מעוררי מחלוקות. 
הזמר כתב בסטורי שלו מילים שנראה שיצאו מדם ליבו, כשהוא כואב את התחום בו הוא פועל כיוצר ותיק, "לפעמים נדמה לי שגדל פה דור של מוסיקאים (תודה לאל לא כולם), שמתחרה מי יביא את הטקסט הכי נמוך ומטומטם בשם המגניבות הדפוקה שמוגדרת על ידי אנשים שחיים בסרט שהם וואו כזה כאילו מגניבים כאילו... נמוכים, חיבס"ים, חמודים".
אפללו פנה למושא הביקורת שלו וכתב להם, "אתם תוך שניה תעברו את גיל 35 וגם הקהל שלכם מן הסתם יתבגר (זה קורה, אתם יודעים, המין האנושי וזה), והוא יבין די מהר שהשירים שהזנתם אותו, די מטומטמים, ויש סיכוי שיברח! חבל קלסיקות שזה לא משהו שיוצרים רק ליום הזיכרון כדי שנסתובב ונגיד וואו איזה שירים יפים מנוגנים בימים האלה, קלסיקות יוצרים בגלל שמה שהכי חשוב, זה לא מה שהולך עכשיו אלא מה שהולך תמיד".
נזכיר כי אחת הסערות הזכורות של התקופה האחרונה באשר לשירים שייתכן וחצו את גבולות האמנות היה השיר קאקדילה של עומר אדם. כזכור, השיר עורר סערה, לאחר שהועלה לפני ה-"נובי גוד", לכאורה במחווה לציבור הרוסי, אך בפועל קיבל ביקורות קשות על גזענות וסטריאוטיפים כלפי העלייה הרוסית. המגיש אברי גלעד אף יצא נגד הזמר בשידור: "הרמה של הטקסט של עומר אדם היו מזמן צריכים להשתפר, הם לא ברמה של הכוח והכסף שלו, הוא יכול להרשות לעצמו כותבי טקסט הרבה יותר טובים, בסוף הטקסט מגיע לילדים, נושאים תדרים של סקס, סמים כמו עולה לי עולה לי, מה בדיוק עולה?".
לדברי גלעד, "צריך להבין שהמוזיקה בסוף מגיעה לילדים, יש אחריות כי יש קו ישיר בין ילדים ששומעים לילדים שפוגעים עם טקסטים שיש בהם מסרים מהסוג הזה, זו לא תוצאה וגורם, אבל זו האווירה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טועה
    עדי סלע 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחד לא יזכור אותו
    סגור
  • 1.
    גם הקובי פלולה הזה לא זמר מי יודע מה חי בסרט הוא מרגש (ל"ת)
    קופי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור