תרבות ופנאי

אגם בוחבוט לומדת מאנה זק: צפו במה שאמרה לקהל

אחרי שראתה את השרשרת שנזרקה על הקולגה בדימונה, הזמרת הזהירה את הקהל באירוע הגאווה בפארק הלאומי רמת גן: "לא בא לי לרדת מהבמה - אל תזרקו דברים, אל תפרצו, תהיו ילדים טובים, באנו ליהנות"
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)
תופעת ההתפרעויות בקהל בהופעות תרבות, לצערנו, הפכה להיות דבר די שכיח בתקופה האחרונה. כעת, מי שחששה מהמשך התופעה בהופעה שלה היא הזמרת אגם בוחבוט, שלפני שהתחילה לשיר באירוע הגאווה בפארק הלאומי ברמת גן, הזהירה את הצופים בקהל שלא יגרמו לה לעצור את ההופעה. 
אגם בוחבוט פנתה לקהל ואמרה: "אני מאוד נהנית פה ולא בא לי לרדת מהבמה ולעצור את ההופעה. אז בואו נהיה ילדים טובים כולנו, בלי לזרוק דברים על הבמה, בלי להתפרץ לבמה, אנחנו כולנו פה באנו להרים וליהנות". 
כזכור, רק לפני חודש סבלה אנה זק מאותה תופעה, כאשר קו אדום נחצה בהופעה של הזמרת בדימונה, כאשר שרשרת נזרקה לעבר פניה כשהיא על הבמה. זק הופתעה מכך ומיהרה לזוז מהמקום, אך גם שמרה על הרצינות וניסתה להמשיך בהופעה.
הזמר ובן זוגה של הזמרת, רועי סנדלר הגיב לאינסטגרם של 'ישראל בידור' שהעלה את התיעוד: "יש דברים שלא מצחיקים ולא עושים הסיטואציה הזו יכלה להיגמר אחרת. הדברים האלה חייבים להיפסק, תבואו לשמוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה