תקשורת ומדיה

בריטני ספירס מחקה את האינסטגרם, מה הוביל להחלטה?

שבוע אחרי החתונה עם סם אסגרי והסאגה המתמשכת מול האקס ג'ייסון אלכסנדר, בעולם נדהמו לגלות שדף האינסטגרם של כוכבת הפופ נמחק כלא היה ומוביל לדף שגיאה. לאחרונה קיבלה תגובות מבני משפחתה, שלא הוזמנו לחתונה, ולא הגיבה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
חייה של בריטני ספירס ממשיכים להיות תעלומה אפלה בלתי פתורה. רק לפני מספר ימים התחתנה כוכבת הפופ הפופולרית עם סם אסגר, אלא שמי שירצה לראות תמונות מהחתונה עטורת הכוכבים לא יוכל. הסיבה פשוטה: חשבון האינסטגרם של בריטני נעלם כלא היה ואין אליה כל זכר ברשת החברתית.
יש לציין שהרשתות החברתיות האחרות של בריטני, דוגמת טיקטוק, טוויטק ופייסבוק, נותרו פעילות. אלא שכניסה לעמוד האינסטגרם של הזמרת תוביל אתכם לדף שגיאה עם המודעה: "מצטערים, הדף הזה לא זמין. ייתכן שהקישור שלחצתם עליו פגום, או שהדף הוסר".
לא מדובר על הפעם הראשונה שחשבון האינסטגרם של בריטני נסגר זמנית. גם בחודש מרץ קרה אותו הדבר בדיוק, כאשר על פי דיווח ברשת החדשות האמריקאית TMZ, בשני המקרים הסגירה הייתה מבחירתה של הזמרת. בארה"ב מנתחים את הסגירה הנוכחית ומנסים להסבירה בתגובות של משפחתה הקרובה של הזמרת לתמונות מחתונתה, אליה לא הוזמנו, כשספירס כלל לא בקשר איתם. גם אחיה וגם אמא ("את נראית קורנת") הגיבו לה על תמונות מהחתונה, אך בריטני לא הגיבה.
הזמרת השתמשה באפליקציית שיתוף התמונות בתחילת החודש כדי לפרסם תמונות מהחתונה הגרנדיוזית שלה עם סם אסגרי. בני הזוג נישאו ב-9 ביוני בטקס קטן, אך עטור כוכבים, בביתה, צפונית ללוס אנג'לס. מדונה, דרו ברימור, סלינה גומז ופריס הילטון היו בין האורחים, וכמה מהם שיתפו תמונות משלהם, שנותרו באינטרנט. 
כזכור, ג'ייסון אלכסנדר, שהיה נשוי לספירס 55 שעות בלבד אי שם בשנת 2014, פרץ לחתונה של בני הזוג הטריים ונעצר. בבית המשפט הוא הודה בהאשמות כלפיו הכוללות הסגת גבול, ונדליזם ופגיעה וקיבל צו הרחקה מספירס למרחק של 30 מטר למשך שלוש שנים, כשבנוסף הוא הפקיד ערבות על סך 100 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה