נדל"ן ותשתיות

בריטני ספירס חוגגת: זו אחוזת הענק שרכשה במיליוני דולרים

רגע אחרי חתונתה של כוכבת הפופ, בני הזוג צפויים לעבור להתגורר באחוזה רחבת ידיים ועמוסת פינוקים בקליפורניה, עליה שילמה ספירס כמה מיליוני דולרים יפים. כך נראה הנכס
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס, יוטיוב)
בריטני ספירס התחתנה לפני עם סם אסגרי. מספר חודשים אחרי שיצאה מתחת לאפוטרופסות של אביה וקיבלה לידיה את הזכויות על הונה. בדרך דיווחה על הריון, והפלה, ומה שחשוב זה שהיא נישאה (שוב), וכעת מגיעות תמונות ראשונות של הביתף או יותר נכון אחוזה שרכשו בני הזוג.
ספירס עצמה מחזיקה בשווי משוער של 70 מיליון דולר, כך לפי האתר celebrity networth. כעת, עם נישואיה, רכשה ספירס נכס יוקרתי בשווי של 11.8 מיליון דולר.
כוכבת הפופ רכשה אחוזה רחבת ידיים בשטח של 20.86 דונם ב-Thousand Oaks, קליפורניה. התפשטות פסגת הגבעה, במובלעת סגורה של אחוזות בגודל דומה ומחוץ לשוק מאז תחילת 2013 לפחות, כאשר היא נרשמה בדיעבד תמורת 11.995 מיליון דולר קיצוטי בדיעבד, מעוגנת על ידי תרומה מפוארת ומרשימה, אם כי ברורה, בסביבות. -2000 וילה איטלקית ניאו-קלאסית של 12,464 רגל רבוע עם חמישה חדרי שינה ו-7.5 חדרי רחצה.
 
בריטני ספירס היא הבעלים החדשים של וילה איטלקית ניאו-קלאסית ב-Thousand Oaks, קליפורניה, לאחר שהוציאה 7.4 מיליון דולר על הנכס ששטחו 21 דונם, כך מדווח וראייטי.
לכוכבת הפופ, שהאריכה לאחרונה את מגוריה באתר הנופש והקזינו פלאנט הוליווד בלאס וגאס בשנתיים נוספות, יהיה הרבה מקום להירגע בבית ששטחו 13,264 רגל רבוע, שנבנה בשנת 2000. ישנם חמישה חדרי שינה כולל יחידת הורים עם מרפסת, ושבע אמבטיות וחצי.
 
ממוקם מאחורי שערים פרטיים באחוזות הסטלנים הלבנים היוקרתיים של העמק החבוי, מתחם זה בשטח של כמעט 21 דונם מתגאה בכל מה שצפוי ורצוי על ידי הקונים המפלים ביותר. האחוזה בשטח של 13,264 רגל מרובע הממוקמת על כ-21 דונם של אדמה באלף אלונים, קליפורניה
20 דונם מדהימים ו-2 שערים פרטיים עוטפים את הווילה האיטלקית עוצרת הנשימה הזו. מפלט אקסקלוסיבי זה באחוזות סוסים לבנים יוקרתיים מספק סביבה שלווה יוצאת דופן ומתגאה בנופים של עמק והרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה