משפט

אביה של בריטני ספירס בורח? "לא יכול להתחבא לעד"

הדרמה המשפחתית סביב הזמרת רחוקה מלהסתיים: חצי שנה לאחר שהשתחררה מהאפוטרופסות של אביה, עורך דינה של הזמרת טוען כי אביה, ג'יימי, מתחמק ממסירת התצהיר המשפטי שלו: "עכשיו, בפעם הראשונה אחרי שניצל 13 שנה את בתו, הוא צריך לממן את עצמו"
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
הדרמה המשפחתית בעניינה של בריטני ספירס רחוקה מלהסתיים. כעת, חצי שנה לאחר שהשתחררה מהאפוטרופסות של אביה, עורך דינה של הזמרת טוען כי אביה, ג'יימי, מתחמק ממסירת התצהיר המשפטי שלו. 
בארצות הברית מדווחים כי אביה של הזמרת, שאמור היה להיחקר תחת שבועה כבר לפני חמישה חודשים, מתחמק לאורך כל התקופה מאז שקיבל את הזימון הראשון. עורך דינה של הזמרת, מתיו ס' רונגראט, מסר לתקשורת: "מר ספירס יכול לברוח, אבל הוא לא יכול להתחבא לנצח מההתחייבויות החוקיות שלו. אחרי שהשתמש בכסף של הבת שלו ליותר מ-13 שנה בשביל לממן את ההוצאות המשפטיות שלו, בפעם הראשונה הוא צריך לממן את עצמו".
עו"ד ס' רונגראט טוען שהעובדה כי ג'יימי, אביה של ספירס, יעמוד לראשונה בפני השאלות הקשות ביותר בנוגע לאופן בו טיפל בכספה של בתו לאורך כל הקריירה שלה, גורמת לו להתחמק מהחקירה מזה זמן רב. אם זה לא מספיק, מטעמה של בריטני מאשימים את אביה בכך שלאורך כל השנים לא חשף את העובדה שהשתמש במכשירי מעקב על מנת לרגל אחר בתו. 
על פי הצהרתו של עו"ד ס' רונגראט, הצהיר כי הוא מוכן לנסוע לקנטווד לוזיאנה, עיר הולדתו של ג'יימי והעיר היחידה בה הוא מוכן למסור את הצהרתו, על מנת לתשאל אותו. עוד עולה מהמסמכים המשפטיים כי ג'יימי ספירס "ממשיך להטריד ולנהוג בבריונות לביתו, תוך שהוא מתעלם מהתצהיר ומלענות על שאלות חיוניות" הקשורות בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה