תרבות ופנאי

בריטני ספירס בעסקת ענק: כמה מיליונים תקבל על ספר?

כבר מספר חודשים שבריטני ספירס חופשיה מהאפוטרופסות של אביה שנכפתה עליה במשך שנים. כעת, היא סוגרת את אחת מעסקאות ההוצאה לאור הגדולות בהיסטוריה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
על פי דיווחים של ה-dailymail, בריטני ספירס תכתוב על עצמה אוטוביוגרפיה אחרי שסגרה עסקת עם הוצאה לאור ששוויה עד 15 מיליון דולר. לפי הידווח, ספירס, בת ה-40, סגרה את העסקה היוקרתית עם בית ההוצאה סיימון ושוסטר לפיה תכתוב ספר זיכרונות המתאר את חייה, הקריירה והמשפחה.
העסקה הושגה לאחר שמספר מו"לים השתתפו במלחמת הצעות על הספר שתכתוב הכוכבת. מקורב אמר לדיילי כי 'העסקה היא אחת הגדולות בכל הזמנים, אחרי הזוג אובמה', עסקה שנחתמה ב-2017, בשווי של מעל ל-60 מיליון דולר לשני כתבי האוטוביוגרפיה של בני הזוג הנשיאותיים לשעבר.
בריטני רמזה על העסקה בחודש שעבר לאחר שפרסמה תמונה של מכונת כתיבה ליד ערימת ורדים ורודים, וכתבה, "האם אני אתחיל מההתחלה???". החדשות על העסקה מגיעות בעקבות פרסום ספר זיכרונות שנוי במחלוקת שפרסמה אחותה הצעירה של בריטני גימי לין ספירס, Things I Should Have Said, שהכילה פרטים מזעזעים על הזמרת.
ג'יימי לין טענה שאחותה הגדולה נעלה את שניהם פעם אחת בחדר עם סכין ביד, ותיארה את התנהגותה באופן מסוים כ'לא יציבה, פרנואידית ומסתחררת'. בריטני הכחישה מכל וכל את סיפור הסכין ונקמה ושינתה את אחותה 'אדם חלאות' על שסיפרה עליה 'שקרים מטורפים'.
 
כשהדם הרע ביניהם עלה לרתיחה, בריטני גם הביעה חרטה ברשתות החברתיות על כך שהיא לא 'סטרה לך ולאמא על פנייך המזוינות!!!!!' במהלך השבוע של יציאת הספר, עורכת דינה של בריטני שלחה לג'יימי לין הפסקה והפסקה בגלל "הטענות המטעות או המקוממות" בספר.
Things I Should Have Said פורסם בחודש שעבר והיה לרב מכר בהתחלה - רק עד שמעריצי בריטני יצאו בביקורות קשות ברשת. יומיים לאחר יציאת הספר, הוא צנח למקום ה-95 באמזון, מה שהפחית את מחיר הכריכה הקשה שלו, לפי The Daily Beast.
ספרה של ג'יימי לין יצא חודשים ספורים לאחר שבריטני שוחררה לבסוף מתפקידה השנוי במחלוקת לאחר 13 שנים. בשנה שעברה הצליחה כוכבת הפופ תחילה להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה ג'יימי, שלוותה במחאות מסביב לעולם.
מאז ששוחררה, בריטני ניהלה מלחמת מילים פומבית על משפחתה על הדרך שבה היא טוענת שהתייחסו אליה בתקופת השמרנות. "אלוהים רחם על נשמות המשפחה שלי אם אעשה ראיון אי פעם", היא פרסמה באינסטגרם בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה