תרבות ופנאי

צפו: האיחוד המרגש של מירי מסיקה וקרן פלס בלונדון

בימים אלו מירי מסיקה מככבת בתפקיד הראשי במחזמר 'ביקור התזמורת' בלונדון וחברתה הטובה קרן פלס החליטה לבוא ולהפתיע אותה בביקור פתע. צפו בתיעוד המרגש 
מערכת ice | 
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
כידוע, בימים אלו מירי מסיקה משחקת את התפקיד הראשי במחזמר "ביקור התזמורת" על במות לונדון ולשם כך אף עברה לגור בעיר הנוצצת. לאור המגורים באנגליה, מסיקה כמובן השאירה מאחור חבריה הקרובים וביניהן את החברה הקרובה והזמרת קרן פלס

לכן, לאחר תקופה בה לא התראו, מתברר כי פלס החליטה להפתיע את חברתה הטובה ונסעה לצפות במחזמר בכיכובה ואף הפתיעה אותה לאחר מכן כשגילתה לה שבאה לצפות בה. התיעוד המרגש כולו עלה כמובן לעמוד האינסטגרם של פלס וניתן לראות את ההלם של מסיקה ואת החיבוק המרגש שבא ישר אחריו. 
ברקע גם שומעים את ההפתעה של מסיקה וכיצד היא חוזרת מספר פעמים על כך שאינה מאמינה שפלס נמצאת עמה. בנוסף, אף ביקשה ממנה להגיע שוב בערב להצגה ולכך פלס ענתה לה שתבוא כמה שמסיקה תרצה והן המשיכו לעוד חיבוק מרגש.
 
כזכור, מסיקה נבחרה לשחק בתפקיד הראשי, שדורש משחק ושירה, במחזמר בלונדון לאחר אודישנים מוצלחים ולכן שוהה בימים אלו בבירת אנגליה. לצד מסיקה לוהק גם אלון אבוטבול לתפקיד הראשי. בנוסף, מדובר בליהוק ישראלי מוצלח נוסף למחזמר זה, כאשר הקודם היה ששון גבאי, כאשר עלה בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה