דיגיטל וטק

מהפכת ה-eSIM עולה שלב: הפיתוח החדש שישנה את שוק הסלולר

במהלך השבועות האחרונים, ישראל צמצמה פערים כשחברות הסלולר השיקו את שירות ה-eSIM. כעת, בבריטניה מכריזים על סוג חדש של סים ה-rSIM. כל הפרטים
מערכת ice | 
חברות סלולר (צילום shutterstock, pexels)
בשבועיים האחרונים, בזכות לחץ של משרד התקשורת על ספקיות הסלולר, ישראל בשעה טובה צמצמה פערים אל מול שאר העולם ומהפכת ה-eSIM הגיעה לכאן. לצד ה-eSIM וה-iSIM – רכיב סים המוטמע ישירות בתוך שבב, חברה בריטית מכריזה על סים חדש: rSIM.
ה-rSIM (או Resilient SIM), הינו פיתוח חדש שהוצג בימים האחרונים על ידי חברת התקשורת הבריטית CSL Group. לפי פרסומי החברה, ה-rSIM מאפשר למעשה לשלב שני סימים בכרטיס פיזי אחד וכיוצא מכך על ידי מעבר אוטומטי בין המינויים המשתמשים יוכלו להיות מחוברים כל הזמן.
CSL Group הבריטית, רשמה פטנט על הטכנולוגיה החדשה שפתחה אשר מאפשרת את הבדיקה בזמן אמת של איכות החיבור בשני החשבונות השונים שרצים על הכרטיס היחיד, כולל בישראל. המוצר הושק בימים האחרונים בשיתוף פעולה עם שתי ספקיות סלולר – Deutsche Telekom IoT ו-Tele2 IoT וכעת מדובר על מוצר שפונה קודם כל למכשירי כמו מצלמות, רחפנים, מכשירים לתעשייה ועוד, שצריכים להיות מחוברים כל הזמן, גם אם רשת אחת נופלת.
על פי החברה, rSIM לא מוגבל לעבודה במדינה אחת, והוא תומך גם ב-Roaming (כלומר נדידת נתונים סלולריים) כדי לאפשר את החיבור הקבוע לרשת גם במעבר בין מדינות – למשל באירופה.
בנוגע לשימוש בטכנולוגיה בסמארטפון, הסיפור מסתבך. מההודעה שהחברה פרסמה על rSIM לא ברור האם הטכנולוגיה תוכל נכון לעכשיו לעבוד גם עבור מכשירים ניידים. למרות שכן מצוין כי הסים יוכל לאפשר קישוריות מתמשכת לאינטרנט סלולרי, לצד עבודה מול GSM Association – הארגון שמאגד את כל ספקיות הסלולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה